همه هتل های ایران را با نصف قیمت رزرو کنید! حتی در تابستان

همه هتل های ایران را با نصف قیمت رزرو کنید!  حتی در تابستان

فقط کمی دقت بیشتر و برنامه ریزی هوشمندانه تر نیاز است تا بتوان هزینه های یک سفر را تا حد ممکن کاهش داد.

یکی از بزرگترین دغدغه های سفرهای تفریحی، تجاری و… انتخاب و رزرو هتل است. مسافرین برای رزرو هتل یا به آژانس مراجعه می کنند و یا هتلی را به سختی پیدا کرده و اقدام به رزرو آن می کنند.

در این روش ها چند چالش اساسی از جمله محدودیت تعداد هتل در شهر مقصد، قیمت های بالای رزرو هتل از طریق این دو روش و عدم اطلاع از کیفیت هتل انتخابی وجود دارد.

ولی با روش جدید که در ادامه به آن می پردازیم شما هم می توانید علاوه بر رفع دغدغه های رزرو هتل “هوشمندانه سفر کنید.”

2

همراه با ایران هتل آنلاین

ایران هتل آنلاین با نام اختصاری آی هو، وب سایتی با بیش از ۱۱ سال سابقه درخشان فعالیت در زمینه رزرواسیون آنلاین هتل های ایران است. این سایت، مبتکر و نوآور در زمینه فروش آنلاین هتل در ایران بوده و می توان آن را پایه گذار تخفیف هتل در ابعاد سراسری نامید. به طوری که همیشه در این وب سایت شما پایین ترین قیمت ممکن در ارتباط با رزرو هتل در ایران را هم به صورت انفرادی و هم گروهی دریافت می کنید.

مشتریان این وب سایت، بالای ۳ میلیون نفر هستند که هر سال بین ۱۰ الی ۱۵ درصد به این تعداد افزوده می شود. هتل ها و واحدهای اقامتی طرف قرارداد ایران هتل آنلاین، بیش از ۱۵۰۰ هتل (شامل هتل های مشهد ، ، هتل های تهران ، هتل های تبریز و …) در ۳۰۰ شهر و منطقه ایران می باشند که طیف وسیعی از نیاز مشتریان را برطرف می کنند. این وب سایت با ارائه اطلاعات دقیق و به روز با جزییات ۹/۹۹ درصد از هتل های ایران، راه را برای انتخاب یک هتل در هر شهر برای مسافرین، آسان کرده است.

3

خدمات ایران هتل آنلاین ملقب به آی هو ۲۴ ساعته است و جهت پوشش هر چه بهتر به مشتریان خود در ۵ شهر مهم ایران شعب پاسخگوی خدمات مشتریان دارد. کلیه خدمات و سرویس های این شرکت به صورت آنلاین است و شما می توانید در هر لحظه رزرو خود را مشاهده کرده، تغییر داده و یا کنسل نمایید. کارمزد خدمات این شرکت بابت کنسلی به پاس احترام به مشتری صفر درصد است.

از وجوه تمایز این وب سایت با سایر وب سایت های فعال در این زمینه، می توان به چند مورد اشاره کرد:

گارانتی بهترین قیمت: یعنی اگر شما در حین یا پس از رزرو هتل، قیمتی کمتر برای رزرو هتل مورد نظر پیدا کردید، بدون فرایند اداری، مابه التفاوت آن به شما برگشت داده خواهد شد.

وجود بیش از نیم میلیون نظر مسافرین قبلی: نظرات بیش از نیم میلیون مسافر در ارتباط با اقامت هایشان در هتل های سرتاسر کشور که در سایت ایران هتل آنلاین موجود است، به عنوان یک منبع به روز اطلاعاتی، می تواند به شما در انتخاب هتل دلخواهتان کمک شایانی نماید و مشتریان می توانند به عنوان نمونه برای رزرو هتل های شیراز ، یا رزرو هتل های اصفهان و یا رزرو هتل های یزد و … علاوه بر مشخصات دقیق به نظرات مشتریان قبلی که از آن هتل ها برای اقامت استفاده کرده اند بهره مند شده و انتخاب دقیق و هوشمندانه تری داشته باشند.

یافتن نزدیکترین هتل به هر خیابان، بازار، مکان تفریحی و گردشی، سازمان و…: وجود چنین اطلاعات ارزشمندی در سایت ایران هتل آنلاین، از دیگر شاخص های منحصر به فرد این سایت است که به شما کمک می کند با یک جستجوی ساده، نزدیکترین واحد اقامتی را به محل مورد نظر خود پیدا کنید. محلی که به هر دلیل مانند دلایل کاری، سیاحتی و زیارتی برای شما ارزشمند است و تمایل دارید برای سهولت رفت و آمد، در کمترین فاصله ممکن به آن، قرار داشته باشید.

4

خدمات ۲۴ ساعته آنلاین: شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید اقدام به رزرو هتل از طریق سایت ایران هتل آنلاین کنید و از پشتیبانی این سایت بهره مند باشید.

برند محبوب ایران در سال ۹۵:

ایران هتل، در سال ۹۵ موفق به دریافت تندیس زرین برند محبوب ایران در گروه رزرواسیون هتل با اختلاف دو برابری نسبت به رقبای خود شد. از دلایل انتخاب ایران هتل به عنوان برند محبوب می توان به فلسفه وجودی شرکت که ارائه خدمات با کیفیت حداکثری به مشتریان است اشاره کرد. از دلایل دیگر انتخاب ایران هتل به عنوان برند محبوب می توان از میزان رضایتمندی بالای ۸۵ درصدی مشتریان این شرکت نسبت به خدمات مجموعه نام برد. لازم به ذکر است برند ایران هتل در ابعاد وسیع کشوری و با رای گیری خود مردم ایران به عنوان برند محبوب، انتخاب شده است. در رقابتی که تمام برندهای بزرگ ایران در آن حضور داشتند و این، خود مهر تایید دیگری است بر محبوب بودن و بی همتا برند ایران هتل.

آنلاین هتل رزرو کنید و از سفر خود لذت ببرید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها