همه مراحل استخدام نیروهای جدید در دولت بر عهده استانداران است

تبریز – خبرگزاری مهر: معاون راهبردی منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت:بر اساس طرح مهرآفرین اتخاذ تصمیم، تأیید و موافقت با صدور مجوزهای استخدامی تخصیص یافته و اجرای آن، تأیید و صدور مجوز نشرآگهی استخدامی، برگزاری و نظارت بر فرآیند اجرایی آزمون‌ها و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده استانداران است.

به گزارش خبرنگار مهر، هاجر تحریری نیک‌صفت ظهر چهارشنبه در جلسه توجیهی طرح مهرآفرین در محل استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عدم تمرکز اداری و انعطاف‌پذیری گفت: این امر با رویکرد افزایش اثربخشی، سرعت و کیفیت خدمات کشوری و در راستای ارتقای نظام اداری کشور مورد توجه قرار گرفته و ضروری است همگان برای تحقق آن تلاش کنیم.

نیک صفت در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور در راستای تمرکززدایی و حل و فصل سریع موانع تبدیل وضعیت نیروهای انسانی در استان‌ها، اختیاراتی را به استانداران تفویض کرده است، افزود: این اقدام در راستای اجرای هر چه بهتر احکام قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه و سایر قوانین و مقررات مربوط و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های استانی صورت گرفته است.

وی افزود: بر اساس طرح مهرآفرین اتخاذ تصمیم، تأیید و موافقت با صدور مجوزهای استخدامی تخصیص یافته و اجرای آن، تأیید و صدور مجوز نشرآگهی استخدامی، برگزاری و نظارت بر فرآیند اجرایی آزمون‌ها و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده استانداران است.

معاون راهبردی منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در ادامه تأکید کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی موظفند طبق مصوبه دولت نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی و پیمانی و رسمی آزمایشی خود اقدام کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها