هزار نفر از نیروهای شهرداری سنندج با رابطه استخدام شده‌اند

حشمت‌الله صیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان، گفت: در این ۴ ماه که شهردار سنندج بوده‌ام همیشمه به من انتقاد می‌شد که چرا با خبرنگاران نشست خبری برگزار نمی‌کنم، حقیقتاً دستم خالی بود و چیزی برای ارائه به خبرنگاران نداشتم اما امروز خوشبختانه دستم پُر است و با روسفیدی به این نشست آمده‌ام.

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق معوقه کارکنان شهرداری سنندج بحث داغ اخیر رسانه‌های استان بود، افرود: دیروز عیدی تمامی کارکنان واریز شد و امروز هم حقوق اسفند ماه تمامی کارکنان پرداخت خواهد شد.

صیدی با بیان این عناوین که «روزهای سختی را پشت سر گذاشتم، خیلی اذیت شدم، فقط از مطالبه گران عذرخواهی می‌کردم و در گذشته وعده و وعیدهای توخالی به مطالبه گران داده شده بود» ادامه داد: من صادق هستم و سعی خواهم کرد تا روزی که شهردار سنندج هستم این رویه را با تمام تلاش حفظ کنم.

شهردار سنندج با تأکید براینکه دست تمامی شهروندان سنندجی را که به ما اعتماد کردند می‌بوسم، گفت: برای حل مشکلات شهرداری سنندج به هر کسی متوسل شدم. وی افزود: شهرداری سنندج هیچ چیز مخفی‌ای ندارد و شهروندان حق دارند که از همه مسائل شهرداری باخبر باشند.

صیدی با بیان اینکه در بحران شدید مالی بودیم و امروز حال ما خوب است، ادامه داد: شهرداری متهم به گرفتن پول زور است، شهرداری نباید پول زور از کسی بگیرد و در مقابل هم نباید از حق خود بگذرد.

وی با تأکید براینکه حمایت تمامی مسؤولان استان را دارم چون می‌دانند نیت و هدفم تنها خدمت‌رسانی به شهروندان است، گفت: قصد تخریب کسی را ندارم اما وقتی شهرداری سنندج را تحویل گرفتم، ۱۲۰ میلیارد تومان بدهی داشت. وی افزود: البته شهرداری سنندج نیز از دستگاه‌های اجرایی استان ۴۰ میلیارد تومان و از اشخاص حقیقی و حقوقی نیز ۸۰ میلیارد تومان طلب دارد.

شهردار سنندج با اشاره به تعدادی از اقدامات این شهرداری و با بیان اینکه در ۴ ماه گذشته ۲۰ میلیارد تومان طلب پیمانکاران پرداخت شده و مبنای فعالیت‌های شهرداری نیز سنندج شایسته سالاری است، گفت: در این مدت کوتاه بخش اول تقاطع سنجرخان به سرانجام رسید و بخش دوم آن نیز با مشکلاتی فنی مواج است که به زودی رفع و این بخش هم افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری سنندج خود را برای میزبانی مهمانان نوروزی کاملاً آماده کرده به مراسم جشن نوروز که روز سه شنبه در ورزشگاه گولان برگزار می‌شود هم اشاره کرد و گفت: هیچ کس مخالف شادی به حق و بر اساس قانون نیست و امیدواریم این جشن نمادین هم به بهترین شکل ممکن برگزار شود تا هم درآینده به فرصتی برای جذب گردشگر و هم منبع کسب درآمد تبدیل شود.

صیدی به موضوع پله برقی میدان آزادی هم اشاره کرد و گفت: این پل در آینده نزدیک با شکلی متفاوت‌تر احداث خواهد شد. وی به مسئله ساخت و ساز غیرمجاز و موضوع زمین خواری هم اشاره کرد و گفت: با دلالان ساخت و ساز غیرمجاز به شدت برخورد قانونی خواهیم کرد چون ساخت و ساز غیر مجاز ظلم به مردم است.

شهردار سنندج به موضوع استخدامی‌های بدون مجوز نیز در این شهرداری اشاره کرد و گفت: حدود ۱۰۰۰ نفر از نیروهای شهرداری سنندج با رابطه استخدام شده‌اند و اکنون مازاد محسوب می‌شوند. وی افزود: در ابتدا این نیروها به عنوان کارگر استخدام شده اما توسط همان رابطی که او را استخدام کرده به نیروی کارمندی ارتقا یافته و ما مصریم که این افراد باید به پست‌های قبلی خود برگردند چون اکنون شهرداری سنندج در زمینه امور شهری کمبود نیرو دارد و نیروهای مورد نیاز خود را از شرکت‌های پیمانکاری تأمین می‌کند.

دانا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها