هر آنچه لازم است در رابطه با اپل آی پاد تاچ جدید بدانید

در آخرین اعلام کمپانی اپل مجموعه ای از دستگاه ها و نرم افزارهای جدید معرفی شد.

در این اعلام اپل خط جدید تولید آی پاد (iPod) را معرفی نمود که خود شامل دو محصول آپاد تاچ (iPod Touch) و آی پاد نانو (iPod Nano) جدید می شود.

به گفته اپل، آی پاد تاچ جدید که در حقیقت نسل چهارم این محصول به حساب می آید از نظر ظاهری کاملاً مشابه آیفون ۴ شده است.

در قسمت پشتی آی پاد تاچ ۴G ، یک دوربین با کیفیت ۹۶۰X720 پیکسل قرار گرفته است، مجهز به دوربین جلو شده و کیفیت صفحه نمایش آن نیز همانند آیفون ۴ از نوع Retina است.

آی پاد تاچ جدید مجهز به پردازنده اپل A4 بوده و با یک بار شارژ شدن می تواند تا ۴۰ ساعت موسیقی پخش نماید. همچنین، استفاده کنندگان به وسیله آن می توانند مکالمه ای ویدیویی با دارندگان آی پاد و یا آیفون برقرار نمایند.

قیمت خرده فروشی آی پاد تاچ برابر با ۲۲۹ دلار برای مدل ۸ گیگابایتی و ۲۹۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی خواهد بود. همچنین مدل ۶۴ گیگابایتی آن ۳۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. از هم اکنون امکان پیش خرید این محصول وجود داشته و یک هفته بعد برای مشتریان ارسال خواهند شد.

از سوی دیگر آی پاد نانو جدید مجهز به صفحه نمایش Multi-Touch شده است و سیستم عامل آن نیز کم حجم تر و البته بهینه سازی شده است.

در آی پاد نانو جدید تنها با لمس انگشتان می توانید صفحه نمایش را به هر جهتی که مایل هستید بچرخوانید و برنامه های دلخواه خود از قبلی ساعت، رادیو اف ام، عکس ها، آی پاد، یادداشت صوتی و .. را اجرا نمایید.

آی پاد نانو جدید در رنگ های متنوع به فروش خواهد رسید.

لازم به ذکر است، همراه با آی پاد نانو یک هدفون ۳٫۵mm ارائه می شود که دارای دکمه های کم و زیاد کردن صدا است درست همانند آنچه در آیفون ۴ وجود دارد.

آی پاد نانو به قیمت ۱۴۹ دلار برای مدل ۸ و ۱۷۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی فروخته خواهد شد.

اپل در آی پاد شافل نیز تغییراتی ایجاد کرده است که دکمه های لمسی کوچتر از آن جمله هستند. هرچند که آی پاد شافل دارای صفحه نمایش نمی باشد اما شما می توانید به آسانی و با یک کلیک در بین ترانه های مورد علاقه خود به گردش بپردازید.

آی پاد شافل به صورت خرده فروشی ۴۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.

آی پاد تاچ، آی پاد نانو و شافل همگی از هفته آینده به فروش خواهند رسید اما از هم اکنون امکان پیش خرید آنها وجود دارد.

منبع : winbeta.net

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها