هدف‌گذاری ایجاد ۱۰۰ هزار شغل در فناوری اطلاعات

 

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران از هدف‌گذاری ایجاد ۱۰۰ هزار شغل جدید در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط شورای عالی اشتغال خبر داد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در حاشیه مراسم رونمایی از ارتقای پروانه شرکت خدمات ارتباطی رایتل به نسل چهارم شبکه تلفن همراه با حضور در جمع خبرنگاران از هدف‌گذاری ایجاد ۱۰۰ هزار فرصت شغلی جدید در حوزه IT توسط شورای عالی اشتغال خبرداد.
وی افزود: ۲ رویکرد در توجه به فناوری اطلاعات در کشور وجود دارد که کاهش اتکا به درآمدهای نفتی و افزایش ارز‌آوری توسط حوزه IT مورد توجه قرار گرفته است.
وی گفت: با نسل چهارم اپراتور سوم تلفن همراه، سرعت از ۴ مگابیت به ۱۰۰ مگابیت خواهد رسید و این موضوع به سرعت رابطه دولت و مردم کمک بسیاری می‌کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه هم‌اکنون با پدیده کارگران دانشی و جایگزینی آنان با کاربران مواجه هستیم، گفت: شورای عالی اشتغال هدف‌گذاری کرده تا ۱۰۰ هزار شغل جدید در حوزه IT ایجاد شود که افزایش پهنای باند و سرعت به این موضوع کمک بسیاری خواهد کرد.
ربیعی با تاکید بر اینکه از ابتدای روی کار آمدن دولت جدید پهنای باند ۲۰ برابر شده است، خاطرنشان کرد: مالکان شرکت رایتل کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی هستند که با حمایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتقاء پیدا کرده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در مورد فعالیت‌های شرکت رایتل در ۲ سال اخیر، گفت: طی این مدت نه تنها از افول شرکت جلوگیری شده بلکه به حالت پیشتازی درآمده است و علاوه بر آن کارهای فرهنگی رایتل به مثابه یک رسانه در جشنواره فجر هم خدمت‌رسانی کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها