نمایندگی فروش با اعطای امتیازات ویژه توسط شرکت چرم تالان

شرکت چرم تالان تولید کننده محصولات چرم دست دوز از قبیل کیف ، کفش ، فرش چرم ، . . . در نظر دارد جهت فروش محصولات  و پذیرش نمایندگی در سراسر ایران با بازاریابان با سابقه   همکاری نماید . از کلیه کسانی که علاقمند به همکاری با این شرکت می باشند مشخصات خود را به ایمیل شرکت به ادرس [email protected] ارسال فرمایند .(پورسانت ۱۰ درصد)

همچنین این شرکت نمایندگی محصولات خود را با اعطای امتیازات  ویژه در سراسر ایران واگذار میکند .پذیرش نمایندگی با  اعطای  امتیازات ویژه  از تاریخ  ۱۳۹۰/۳/۱۰ فقط به مدت پانزده  روز  می باشد . این طرح مناسب کسانی است که دارای سرمایه اندکی می باشند و می خواهند با سرمایه اندک درآمد مناسبی داشته باشند .جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت تالان قسمت اطلاعات مراجعه فرمایید.

شرکت چرم تالان به دلیل اینکه محصولات چرم خود را با دوسال ضمانت و قیمت مناسب ( حتی کمتر از قیمتهای محصولات مشابه چرخ دوز )به فروش میرساند در بین دیگر شرکت هم صنف خود دارای جایگاه بسیار مناسبی می باشد و مشتری نیز تمایل بیشتری دارد که محصول مورد نظر خود را دست دوز شده با استفاده از بهترین چرم ،دو سال ضمانت ، قیمت مناسب خریداری کند و این نشان دهند آینده خوب فروش محصولات شرکت چرم تالان میباشد .
توضیحات: دوستانی که تمایل به همکاری با این شرکت را دارند لطفاً از طریق سایت شرکت http://www.talan.ir اقدام فرمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳۹)

  1. سعیدقرونه گفت:

    باسلام.بنده تولیدکننده کفش پاشنه دارزنانه میباشم.بدلیل احداث دفترمرکزی تولیدی خودم وافزایش تنوع جنس درصورت همکاری باشمامتقاضی دریافت نمایندگی درشهرستان نیشابورمیباشم.باتشکر

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها