نقش و جایگاه بخش تعاون در برنامه ششم توسعه تقویت شود.

ابلاغیه ویژه نوبخت برای بخش تعاون 

رئیس سازمان مدیریت در ابلاغیه‌ای به روسای این سازمان در استان‌ها اعلام کرد: نقش و جایگاه بخش تعاون در برنامه ششم توسعه تقویت شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر نوبخت در بخشنامه ای به تمامی روسای سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها اعلام کرد: با توجه به جایگاه رفیع بخش تعاون در قانون اساسی و حَسَب تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مبنی بر ارتقای سهم و نقش این بخش در اقتصاد ملی و لزوم مشارکت مردم در قالب تشکل های تعاونی در اقتصاد بر پایه سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و به لحاظ تاثیرات مهمی که تقویت این بخش بر اشتغال و کاهش محرومیت ها و توسعه عدالت اجتماعی دارد، اقدامات ویژه ای صورت گیرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این بخشنامه با تاکید بر اینکه نقش و جایگاه بخش تعاون در برنامه ششم توسعه تقویت شود، اظهارداشت: از ظرفیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده مطلوب خواهد شد.
نوبخت همچنین در این بخشنامه از روسای سازمان های مدیریت استان‌ها خواست که اقدامات و تمهیدات لازم در جهت ساز و کار مناسب برای در اولویت قرار گرفتن این بخش در بهره مندی از منابع مالی کشور صورت گیرد و موضوع رفع مشکلات و موانع نشکیل تعاونی ها و تسهیل مشارکت مردم در قالب تشکل های تعاونی در اقتصاد ملی و تقویت ارائه خدمات آموزشی به تعاونگران مورد توجه قرار گیرد.
در این بخشنامه همچنین آمده است که از ظرفیت‌های دستگاه های مختلف به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تقویت این بخش استفاده مطلوب صورت گیرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها