نحوه استخدام معلمان و مربیان دوره پیش‌دبستانی باید تعیین تکلیف شود

عضو هیئت‌رئیسه مجلس عدم تعیین تکلیف نحوه پذیرش معلمان و مربیان دوره پیش‌دبستانی را موردانتقاد قرار داد و گفت: استخدام این معلمان و مربیان مشخص نیست و باید تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، احمد امیرآبادی فراهانی عصر امروز در سومین جلسه شورای آموزش‌وپرورش در سال جاری که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز استان قم در میان خیرین سراسر کشور زبانزد هستند، اظهار داشت: باید دسترسی دانش آموزان به مدارس ازنظر زمان و محله‌ای که می‌خواهد انتخاب کند را مطلوب‌تر کنیم تا تصمیم‌گیری‌ها راحت باشد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تک شهرستانی بودن استان قم گفت: بخشی از روستاهای استان نزدیک به هم و برخی مدارس نیز نسبت به دانش آموزان دور هستند، در این صورت باید وضعیت دسترسی در تصمیم‌گیری‌ها موردتوجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر در نظر گرفتن فضای آموزشی برای برخی از مناطق قم خاطرنشانکرد: شهرداری و شورا باید زمین‌های شهرک پردیسان، روبروی بوستان علوی و شهرک انسجام را هر چه زودتر تعیین تکلیف کنند تا مشکل اختصاص زمین برای ساخت مدرسه حل شود.

امیرآبادی فراهانی عدم تعیین تکلیف نحوه پذیرش معلمان و مربیان دوره پیش‌دبستانی را موردانتقاد قرار داد و گفت: استخدام این معلمان و مربیان مشخص نیست و باید تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئول آموزش عمومی کشور دولت بوده و رایگان است، حالا دوره‌ای را تحت عنوان پیش‌دبستانی گذاشته‌اید که در آن بعضاً در برخی مناطق مربیانی را انتخاب می‌کنند که از نظر ظاهری پوشش مناسبی ندارند که بنده با این وضعیت مخالف هستم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها