نتایج بیستمین دوره آزمون های حرفه ای بازار سرمایه اعلام شد

“اطلاعیه اعلام نتایج آزمون دورۀ بیستم بازارسرمایه”

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون دورۀ بیستم بازارسرمایه می رساند نتایج این آزمون هم اکنون درتارنمای اداره آموزش و امورگواهی نامه های حرفه ای به نشانی http://reg.seo.ir منتشر شده است. از کلیه شرکت کنندگان درخواست می شود که به موارد زیرتوجه نمایند.
۱- نحوۀ مشاهده نمرات :
مشاهده نمرات و تهیۀ کارنامه فقط از طریق مراجعه به تارنمای این اداره امکان پذیراست. ورود به تارنما، انتخاب گزینۀ «ورود»، واردکردن نام کاربری و رمز اینترنتی (هنگام ثبت نام توسط داوطلب انتخاب شده است) و واردکردن تصویر امنیتی (توسط نرم افزار تولید و توسط داوطلب وارد می شود) و ورود به قسمت «آزمون های من» از مراحل مشاهده و دریافت نتایج آزمون است؛
۲- سایرموارد:
۲-۱) افرادی که بدون داشتن گواهی نامه اصول بازارسرمایه در هر یک از آزمون های معامله گری اوراق تامین مالی، معامله گری بورس کالا، معامله گری ابزارمشتقه، کارشناسی عرضه و پذیرش و مدیریت نهادهای بازارسرمایه قبول شده اند، قبولی آنان حداکثر تا دو دوره آزمون بعدی ذخیره خواهدشد و چنانچه تا دو دوره آزمون بعدی، گواهی نامه اصول بازارسرمایه را اخذ ننمایند، قبولی آنان در آزمون های فوق کان لم یکن تلقی خواهد شد. (برای این دسته از قبول شدگان تازمان قبولی درآزمون اصول بازارسرمایه هیچ گونه گواهی نامه ای صادر نخواهدشد.) هم چنین افرادی که بدون داشتن گواهی نامه تحلیل گری بازارسرمایه در هر یک ازآزمون های مدیریت سبداوراق بهادار و یا ارزش یابی اوراق بهادار قبول شده اند، قبولی آنان حداکثر تا دو دوره آزمون بعدی ذخیره خواهد شد و چنانچه تا دو دوره آزمون بعدی، گواهی نامه تحلیل گری بازارسرمایه را اخذ ننمایند، قبولی آنان در آزمون های یاد شده منتفی خواهد بود. (برای این دسته از قبول شدگان تازمان قبولی درآزمون اصول بازارسرمایه هیچ گونه گواهی نامه ای صادر نخواهد شد.) قابل ذکراست موارد ذکرشده برای افرادی که آزمون های اصول و زیرمجموعۀ آن و هم چنین آزمون های تحلیل گری و زیرمجموعۀ آن را به صورت هم زمان قبول می شوند مصداق نخواهدداشت.
۲-۲) افرادی که به عنوان دارنده مدارک بین المللی CFA یا CIIA در آزمون های بازارسرمایه قبول شده اند موظف می باشند که در دوره های آموزشی که متعاقبا اعلام خواهد شرکت کنند، در غیر این صورت برای آنان گواهی نامه صادر نخواهدشد.
۲-۳) افرادی که در آزمون های بازارسرمایه دوره بیستم ثبت نام کرده و قبول شده اند، می بایست حداکثر تا پایان شهریورماه ۱۳۹۲ فارغ التحصیل شده باشند.
۲-۴) افرادی که به عنوان دارنده مدارک بین المللیCFA یا CIIA در آزمون های بازارسرمایه قبول شده اند موظف می باشند که علاوه بر مدارک فوق الذکر، اصل مدارک CFA یا CIIA را نیزارائه کنند.
۲-۵) افرادی که در آزمون معامله گری ابزارمشتقه قبول شده اند، اسامی آنان برای شرکت در دوره های عملی که توسط شرکت بورس کالای ایران و شرکت بورس اوراق بهادارتهران برگزار خواهد شد به این شرکت ها اعلام خواهدشد. این دسته ازافراد می بایست زمان و مکان برگزاری این دوره ها را از امور آموزش شرکت های یادشده استعلام نمایند. بدیهی است که شروع به کار این افراد درشرکت های کارگزاری منوط به شرکت در این دوره ها و کسب نمره قبولی خواهدبود.
۲-۶) داوطلبینی که مشمول مصوبه تک درس شده اند و تمایل دارند از این مصوبه استفاده نمایند، لازم است در دوره های آموزشی که متعاقبا توسط مبادی ذیربط اعلام می شود، شرکت نمایند. (مصوبه مشروطین تک درس: افرادی که در یکی از دو آزمون اصول بازار سرمایه و تحلیل گری بازار سرمایه نمره کل را اخذ نموده باشند و در یکی از دروس (به جز مقررات اصول بازار سرمایه و زبان انگلیسی و مقررات تحلیل گری بازار سرمایه) حداقل نصف حد نصاب آن درس را نیز کسب نموده باشند، با گذراندن دوره های آموزشی مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار، مجاز به دریافت گواهی نامه حرفه ای مربوطه خواهند شد.

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون بیستم:
به منظور سهولت در انجام امورمربوط به صدور مدارک حرفه ای و رفاه حال داوطلبین، افرادی که در دورۀ بیستم آزمون های حرفه ای بازارسرمایه پذیرفته شده اند، لازم است نسبت به ارسال مدارک زیر حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۲/۰۲/۳۱ به آدرس ادارۀ آموزش و امور گواهی نامه های حرفه ای از طریق پست اقدام و از مراجعه حضوری خودداری نمایند. قابل ذکراست کسانی که در دورۀ هجدهم و نوزدهم مدارک خود را ارسال و از سوی این اداره تایید گردیده، تنها فرم درخواست ارسال گواهی نامه از طریق پست را تکمیل و ارسال نموده و نیازی به ارسال مجدد سایر مدارک نیست.
مدارک موردنیاز:
۱- کپی برابر با اصل شدۀ مدرک فارغ التحصیلی کارشناسی یا بالاتر. (لازم است این کار در دفاتر اسناد رسمی انجام شود.)*
۲- کپی صفحۀ اول شناسنامه. (درصورت داشتن توضیحات، کپی صفحۀ توضیحات نیز الزامی است.)
۳- کپی کارت ملی.
۴- تکمیل فرم درخواست ارسال گواهی نامه از طریق پست. (برای دریافت فرم اینجا کلیک کنید.)
* افرادی که درحال حاضر در مقاطع بالاتر مشغول تحصیل هستند وامکان ارایه مدرک ندارند، می توانند جهت دریافت نامه تایدیه تحصیلی به اداره آموزش و امورگواهی نامه های حرفه ای مراجعه نمایند.
توضیحات:
۱- ارایۀ گواهی اشتغال به تحصیل، ریز نمرات و کپی مدرک تحصیلی مورد تایید نیست.
۲- کپی صفحه اول شناسنامه و کپی کارت ملی هر دو بر روی یک صفحه کاغذ A4 تهیه شود.

به مدارک ناقص یا خارج از آنچه که در این اطلاعیه آمده، ترتیب اثرداده نخواهدشد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها