نامه ای برای پیگیری تمام استخدامی های اخیر+استخدام : نامه ابلاغ بودجه

خبر ۱۹ اردیبهشت ۹۴ استخدام : نامه ابلاغ بودجه

خبر ۸ بهمن ۹۳ استخدام : دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ توضیح داد.

در این اطلاعیه آمده است: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی استان در سال ۱۳۹۱ که کلیه مراحل استخدامی را طی کرده و صرفا به دلیل عدم تامین اعتبار، ادامه مراحل استخدام آنها متوقف شده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته و اخذ مجوز ادامه فرایند استخدامی و پس از اخذ کد استخدامی توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، از سال ۱۳۹۴ به کار گرفته می‌شوند.

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری همچنین از اخذ مجوز ادامه فرایند آزمون استخدامی ۲۷ دستگاه اجرایی استان در سال ۱۳۹۲ و اعلام اسامی سه برابر ظرفیت این آزمون به دستگاه‌های مربوطه خبر داده و تاکید کرده است: داوطلبان این آزمون نیز پس از طی بقیه مراحل استخدام و انجام مصاحبه، انتخاب و در سال ۱۳۹۴ به کار گرفته خواهند شد.

در بند دیگری از این اطلاعیه آمده است: با توجه به این که آزمون تخصصی برخی رشته‌های شغلی در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ بر اساس گزارش ناظران آزمون در سه حوزه امتحانی به دلیل نرسیدن سوالات تخصصی به صورت کامل انجام نشده بود، لذا برای بهره‌مندی از فرصت‌های برابر برای کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون عمومی رشته‌های شغلی مورد نظر ، آزمون تخصصی این رشته‌ها مجددا در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ در تبریز برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: داوطلبان حایز شرایط که موفق به دریافت سوالات اختصاصی در آزمون مذکور نشده بودند الزاما و سایر داوطلبان در صورت تمایل، می‌توانند در آزمون مجدد اختصاصی رشته|های شغلی مورد اشاره شرکت کنند. بدیهی است با برگزاری آزمون مجدد، آزمون اختصاصی قبلی داوطلبان کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

گفتنی است لیست داوطلبان حایز شرایط برای آزمون مجدد به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اعلام شده و رشته‌های شغلی مورد نظر برای آزمون مجدد به شرح زیر می‌باشد:

– اداره کل فرودگاه‌های استان:
رشته شغلی کارشناس فناوری اطلاعات فرودگاهی (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۲

– اداره کل بازرسی استان:
رشته شغلی بازرس (تبریز) با کد رشته‌های شغلی ۲۴۲ و ۲۴۹

– اداره کل استاندارد استان:
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (تبریز) با کد رشته‌های شغلی ۲۹۵، ۲۹۹ و ۳۰۰
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (جلفا) با کد رشته‌های شغلی ۳۰۸ و ۳۱۱
رشته شغلی کارشناس اندازه‌شناسی (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۶
رشته شغلی کارشناس اندازه انگ فلزات گرانبها (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۷

سه برابر ظرفیت سایر رشته‌های شغلی بر اساس بالاترین امتیاز آزمون تخصصی و سایر شرایط مندرج در آگهی استخدامی برای انجام مصاحبه در بهمن ماه جاری دعوت خواهند شد.

خبر ۵ بهمن ۹۳ استخدام : مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از آماده‌باش کامل برای جذب قطعی استخدامی‌های استانداری در ماه آینده خبر داد.

 گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در نشست با معاونان اداری،‌ مالی و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: با توجه به وعده‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جذب استخدامی‌های استانداری از ماه آینده ما نیز در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا بلاتکلیفی آنها را به هر نحوه ممکن با تأمین اعتباراتی که سال آینده قول تأمین آن را داده‌اند، مهیا کنیم.

وی تعداد این افراد آماده جذب در دستگاه‌های مختلف را حدود یک‌هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در بودجه سال آینده قرار است ردیف اعتباری برای تأمین حقوق و مزایای این افراد انجام شود، بعید به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد که اعتبار مورد نیاز در این زمینه در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد تا نسبت به تأمین حقوق و مزایای نیروهای استخدامی جدید اقدام عملی را انجام دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد مصوبه اخیر هیئت دولت در پرداخت عیدی کارکنان نیز افزود: امیدواریم مطابق با سنوات گذشته پرداخت عیدی کارکنان با حقوق بهمن ‌ماه برای کارکنان و مستمری‌بگیران انجام شود تا نسبت به تأمین این منابع و پرداختی‌های به موقع اقدام عملی انجام شود.

مظفری به جذب مناسب اعتبارات عمرانی و حتی هزینه‌ای در ۱۰ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود در دو ماه پایانی سال نیز در پرداخت حق و حقوق و مزایای کارکنان دولت و همچنین جذب منابع مربوط به پروژه‌ها خلأ و مشکلی به وجود نیاید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد جذب برخی از استخدامی‌ها در اسفندماه به ادارات بیان کرد: اگر تأمین اعتبار انجام شود قطعاً این کار را بسیاری از دستگاه‌های دولتی انجام می‌دهند که البته به شکل فراگیر این جذب و پرداخت حق و حقوق از فروردین ماه به شکل قانونی است

آرشیو نامه ای برای پیگیری تمام استخدامی های اخیر ۹۳

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها