نامه ای برای پیگیری تمام استخدامی های اخیر+استخدام : نامه ابلاغ بودجه

خبر ۱۹ اردیبهشت ۹۴ استخدام : نامه ابلاغ بودجه

خبر ۸ بهمن ۹۳ استخدام : دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ توضیح داد.

در این اطلاعیه آمده است: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی استان در سال ۱۳۹۱ که کلیه مراحل استخدامی را طی کرده و صرفا به دلیل عدم تامین اعتبار، ادامه مراحل استخدام آنها متوقف شده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته و اخذ مجوز ادامه فرایند استخدامی و پس از اخذ کد استخدامی توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، از سال ۱۳۹۴ به کار گرفته می‌شوند.

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری همچنین از اخذ مجوز ادامه فرایند آزمون استخدامی ۲۷ دستگاه اجرایی استان در سال ۱۳۹۲ و اعلام اسامی سه برابر ظرفیت این آزمون به دستگاه‌های مربوطه خبر داده و تاکید کرده است: داوطلبان این آزمون نیز پس از طی بقیه مراحل استخدام و انجام مصاحبه، انتخاب و در سال ۱۳۹۴ به کار گرفته خواهند شد.

در بند دیگری از این اطلاعیه آمده است: با توجه به این که آزمون تخصصی برخی رشته‌های شغلی در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ بر اساس گزارش ناظران آزمون در سه حوزه امتحانی به دلیل نرسیدن سوالات تخصصی به صورت کامل انجام نشده بود، لذا برای بهره‌مندی از فرصت‌های برابر برای کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون عمومی رشته‌های شغلی مورد نظر ، آزمون تخصصی این رشته‌ها مجددا در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ در تبریز برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: داوطلبان حایز شرایط که موفق به دریافت سوالات اختصاصی در آزمون مذکور نشده بودند الزاما و سایر داوطلبان در صورت تمایل، می‌توانند در آزمون مجدد اختصاصی رشته|های شغلی مورد اشاره شرکت کنند. بدیهی است با برگزاری آزمون مجدد، آزمون اختصاصی قبلی داوطلبان کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

گفتنی است لیست داوطلبان حایز شرایط برای آزمون مجدد به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اعلام شده و رشته‌های شغلی مورد نظر برای آزمون مجدد به شرح زیر می‌باشد:

– اداره کل فرودگاه‌های استان:
رشته شغلی کارشناس فناوری اطلاعات فرودگاهی (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۲

– اداره کل بازرسی استان:
رشته شغلی بازرس (تبریز) با کد رشته‌های شغلی ۲۴۲ و ۲۴۹

– اداره کل استاندارد استان:
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (تبریز) با کد رشته‌های شغلی ۲۹۵، ۲۹۹ و ۳۰۰
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (جلفا) با کد رشته‌های شغلی ۳۰۸ و ۳۱۱
رشته شغلی کارشناس اندازه‌شناسی (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۶
رشته شغلی کارشناس اندازه انگ فلزات گرانبها (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۷

سه برابر ظرفیت سایر رشته‌های شغلی بر اساس بالاترین امتیاز آزمون تخصصی و سایر شرایط مندرج در آگهی استخدامی برای انجام مصاحبه در بهمن ماه جاری دعوت خواهند شد.

خبر ۵ بهمن ۹۳ استخدام : مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از آماده‌باش کامل برای جذب قطعی استخدامی‌های استانداری در ماه آینده خبر داد.

 گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در نشست با معاونان اداری،‌ مالی و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: با توجه به وعده‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جذب استخدامی‌های استانداری از ماه آینده ما نیز در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا بلاتکلیفی آنها را به هر نحوه ممکن با تأمین اعتباراتی که سال آینده قول تأمین آن را داده‌اند، مهیا کنیم.

وی تعداد این افراد آماده جذب در دستگاه‌های مختلف را حدود یک‌هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در بودجه سال آینده قرار است ردیف اعتباری برای تأمین حقوق و مزایای این افراد انجام شود، بعید به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد که اعتبار مورد نیاز در این زمینه در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد تا نسبت به تأمین حقوق و مزایای نیروهای استخدامی جدید اقدام عملی را انجام دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد مصوبه اخیر هیئت دولت در پرداخت عیدی کارکنان نیز افزود: امیدواریم مطابق با سنوات گذشته پرداخت عیدی کارکنان با حقوق بهمن ‌ماه برای کارکنان و مستمری‌بگیران انجام شود تا نسبت به تأمین این منابع و پرداختی‌های به موقع اقدام عملی انجام شود.

مظفری به جذب مناسب اعتبارات عمرانی و حتی هزینه‌ای در ۱۰ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود در دو ماه پایانی سال نیز در پرداخت حق و حقوق و مزایای کارکنان دولت و همچنین جذب منابع مربوط به پروژه‌ها خلأ و مشکلی به وجود نیاید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد جذب برخی از استخدامی‌ها در اسفندماه به ادارات بیان کرد: اگر تأمین اعتبار انجام شود قطعاً این کار را بسیاری از دستگاه‌های دولتی انجام می‌دهند که البته به شکل فراگیر این جذب و پرداخت حق و حقوق از فروردین ماه به شکل قانونی است

آرشیو نامه ای برای پیگیری تمام استخدامی های اخیر ۹۳

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۹۸۸)

  1. خوزستان اسفند٩١ كسي هست؟ گفت:

    سلام بچه ها از ادارات خوزستان کسی اینجا هست؟خبری ندارید تا کی بایدمنتظرموند؟من هنوز فرم گزینش هم پر نکردم

  2. به سيمين خانم گفت:

    سبز ارتش،اما سال ٩١ گزینه ایثارگری رو علامت نزده بودم.نگرانم بعدا بگن ما بهت اشتباهی سهمیه دادیم ومنو رد کنن،توروخدا اگه اطلاع دارین بگید،امیدوارم برام اشتباهی سهمیه درنظرنگرفته باشن.خدایا این کارو با من نکن

    • سیمین گفت:

      خواهر یا برادر گرامی نگران نباشید کارگزینی ها تو مرحله اصلی شدن خیلی دقت میکنن به احتمال زیاد بدون تاثیر اون کارت اصلی شدین کسانی که سهمیه ایثارگری دارن موقع بررسی مدارک برای اصلی شدن استعلام از بنیاد شهید و امور ایثارگران میگیرن و وقتی برای شما استعلام بگیرن جواب بنیاد منفی خواهد بود و بدون سهمیه لحاظ میکنن وبدون اون سهمیه شما اصلی شدین .
      سوال دیگتون که از اول سهمیه رو نزدین هم اشکالی نداره چون خیلی ها موقع ثبت نام به هر دلیلی سهمیه رو علامت نمیزنن بعد موقع اعلام نتایج یادشون میاد که نزدن تو استان ما مثلا”قرار بود نتایج رو زود اعلام کنن اعلام نمیکردن بعد زنگ که زدیم پرسیدیم گفتن یه سری از بچه موقع ثبت نام یادشون رفته (مثل شما که نزده بودین )سهمیه رو بزنن الان دارن مدارک میارن به خاطر همین نتایج رو دوباره باید بررسی کنن به خاطر همین دیر شد.
      پس نگران نباشید کارگزینی ها کارشونو خوب بلدن وبه ندرت پیش میاد اشتباه کنن سهمیه تون رو لحاظ نکردن وبدون سهمیه اصلی شدین .اینقدر وسواس نداشته باشیدبه امید خدا خودتون قبولی اصلی هستید.

      • سلام و ممنونم گفت:

        ممنون سیمسن خانم،درست متوجه شدید خیلی وسواس گرفتم،نه خب منکه سهمیه پدرم ارتش بوده و سهمیه بنیاد نبوده قانونا هم نباید سهمیه رو علامت میزدم،منظورم اینه که اگه بهم سهمیه داده باشن با توجه به اینکه علامت نزده بودم سلل٩١و بعدبگن اشتبا کردیم خیلی بدشانسیه،آخه تو بعضی جاها دیدم بچه ها نوشتن قبول شدن و تاییدیه گزینش گرفتن ،تو مراحل آخر کارگزینی متوجه شده که مثلا طرف مدرکشو یکی دو ماه بعد آزمون گرفته و قانونا حق شرکت نداشته و تازه تو مرحله آخر کارگزینی متوجه شده و ردش مرده،بهزخاطرهمین خیلی نگرانم،بلتوجه به اینکه بهم گفتن که سهمیه پدرتون بی تاثیر نیس،امیدوارم منظورشون چیز دیگه ای بوده باشه،ممنون از جوابهاتون،موفق باشید

  3. منتظران گفت:

    باسلام. کسی از طرح مهرآفرین خبری دارد؟

  4. ساها ثبت احوال گفت:

    سلام بر همه
    بچه های ثبت احوال تو رو خدا یه خبر خوش بزارید منم از نگرانی در بیارید
    اخه تاکی انتظار

  5. ثبت احوال فارس گفت:

    روز پنج شنبه رفتیم ثبت احوال. برای سو پیشینه و معاینات پزشکی و تاییدیه کارت پایان خدمت و تاییدیه مدرک تحصیلی و تست اعتیاد نامه و تعهد محضری دادند. و ۲۲۴ هزار تومن باید بریزیم به حساب استانداری. و ۲ هفته هم شیراز دوره آموزشی داریم.

    • تاييديه گفت:

      سلام ببخشید اطلاع ندارید اگه کسی سهمیه ایثارگری داشته تو این مرحله هم باید تاییدیه ایثارگری بیاره یا نه؟

  6. ساها ثبت احوال گفت:

    سلام بچه های ثبت احوال لطفا خبر جدید بزارید تامنم از نگرانی دربیام

  7. خوزستان ٩١ گفت:

    سلان دوستان، کسی میدونه جریلن ایثارگری چیه؟من فقط یه کپی از کارت ایثارگری پدرم دادم ،یعنی همون قبوله؟ اصل مدرکشو ازم نخواستن، دلیلش چیه؟تو مصاحبه هم نفر اصلی شدم و منتظرگزینشم.جرا نگفتن یه گواهی ببرم، یعنی خودشون چک میکنن ؟ تو کدوم مرحله اینکارو انجام دادن؟ممکنه که مدرکی که دادم قابل قبول نبوده ؟لطفا بگید صحت مدرک ایثارگری رو کی چک میکنن، خیلی نگرانم

    • سیمین گفت:

      کارت ایثارپدرتون از بنیاد شهید و امور ایثارگرانه؟ یاازاین کارت سبزایه ارتشه؟

      • سبز ارتش گفت:

        از مال ارتش،پدرم کارش تو منطقه بوده و نظامیه.من از اون کارت کپی دادم اما نمیدونم برام سهمیه در نظر گرفتن یا نه،با من تماس گرفتن گفتن مدارک بیار و گفتن اگه پدرت ایثارگره کپی کارتش یا گواهی بیار،الان اصلی شدم،به نظرتون اونو تاثیردادن و بعد یه جا گیرمیکنم؟ولی سال٩١گزینه ی سهمیه ایثارگران رو نزدم،خیلی کلافم،یعنی مدارک چک نشده تا حالا؟

      • به سيمين خانم گفت:

        سبز ارتش،اما سال ٩١ گزینه ایثارگری رو علامت نزده بودم.نگرانم بعدا بگن ما بهت اشتباهی سهمیه دادیم ومنو رد کنن

  8. ثبت احوال فارس گفت:

    سلام
    به ما گفتن شنبه بیاین
    دوستانی که امروز رفتید چیکار کردید؟

  9. ساها ثبت احوال گفت:

    سلام به همه بچه ها
    نه بهم زنگ نزدن فقط بهم گفتن تا اخر هفته جواب نامه ها میاد نمیدونم منظورشان چی بوده راستی نگفتن شروع بکار کی هستش

  10. علی--ثبت احوال فارس گفت:

    امروز از ثبت احوال فارس باهام تماس گرفتند. گفتند پنج شنبه بریم ثبت احوال.

  11. ساها ثبت احوال گفت:

    سلام به همه خسته نباشید مردیم از بس به اداره ثبت احوال زنگ زدیم همش دارن دور میزنن اصلا معلوم نیست تو چه مرحله ای هستیم لطفا هرکی خبر موثقی داره بگه تا ما هم از نگرانی دربیاییم

  12. بندرعباس گفت:

    سلام ، بچه ها کسی هست که از فرمانداری کدشون اومده باشه ؟

  13. بندرعباس گفت:

    سلام ، بچه ها کسی هست که از فرمانداری کدشون اومده باشه ؟

  14. علی گفت:

    امروز با ثبت احوال فارس تماس گرفتم . فکر کنم خانم عوض پور بود.گفت که کد من اومده. و گفت وقتی زمان دوره آموزشی مشخص شد،دو سه روز قبلش تماس می گیرن برای معاینات و سو سابقه و شروع دوره آموزشی.دوره هم شیراز برگزار میشه.

  15. ساها(ثبت احوالی) گفت:

    سلام بر همه خبر جدید چی دارین چرا ثبت احوال انقدر کند پیش میره

    • silver گفت:

      سلام،امروز سازمان ثبت احوال فارس بودم کد حدود چهل پنجاه نفر رسیده،اقای صادقی امور مالی گفتن باید نامه بدیم استانداری که اعلام کنن کی کلاسای اموزش رو برگزار کنیم،احتمالا خوابگاه نداریم،خوراک هم نداریم هر کس مشکلی نداره بیاد اموزش،البته گفتن داریم سعی میکنیم از طریق اموزش وپرورش یا کمیته امداد جایی رو برای خوابگاه پیدا کنیم.احتمالا تا یکی دو هفته اینده باهاتون تماس میگیرن.فقط از چند روز دیگه حتما از استانداری پیگیر باشید تا زودتر کار رو انجام بدن.

  16. ثبت احوال فارس گفت:

    ظاهرا کدهای مستخدمی تعدادی از بچه ها اومده لطفا پیگیر باشید

  17. ثبت احوال فارس گفت:

    به نقل از زیوار خبر : ابلاغ دستور بکارگیری استخدامی های سال ۹۱ دستگاههای اجرایی کُردستان

    نماینده مردم مریوان و سروآباد از ابلاغ دستور نوبخت معاون رئیس جمهور جهت بکارگیری استخدامی های سال ۹۱ استان کُردستان در اسرع وقت خبر داد.
    نماینده مردم مریوان و سروآباد از ابلاغ دستور نوبخت معاون رئیس جمهور جهت بکارگیری استخدامی های سال ۹۱ استان کُردستان در اسرع وقت خبر داد.

    به گزارش خبرنگار زریوار خبر، امید کریمیان با ارسال نامه به زریوار خبر، گفت: دستور بکارگیری استخدامی های سال ۹۱ دستگاههای اجرایی کُردستان از سوی نوبخت معاون رئیس جمهور ابلاغ شده است.

    کریمیان تأکید کرد: هر سازمانی که در اجرای ابلاغیه تأخیر کند قابل پی گیری است. ابراز امیدواری کرد با شروع بکار این نیروهای جوان و تحصیلکرده و متخصص کمبود نیروی انسانی سازمانها مرتفع و شاهد موجی از تغییر و منشأ خیر در راستای خدمت رسانی به مردم استان علی الخصوص مردم شهرستان های مریوان و سروآباد باشیم.

    • گلبرگ گفت:

      هی روزگار یادش به خیر چه روزها وشبهایی رو اینجا از سرگذروندیم….یاسهاودلهره ها خبرهای راست وگاهی دروغ و…الان که دارم این مطلب رو مینویسم ۴ ماهه مشغول به کار شدم و در ساعات پایانی روز کاری به سرم زد یه سری اینجا بزنم وخدارو شکر از همون اولین ماه کاری حقوقم رودریافت کردم خداوند رو شاکرم وبرای همه ی عزیزانی که هنوز مشکلشون حل نشده طلب خیر وآرزوی موفقیت دارم …
      از مدیر محتر سایت هم سپاسگزارم دیگه خودش میدونه چقدر اذیتش کردیم….
      ایام به کام همه تون

  18. زهرا (خوزستان ) گفت:

    سلام

    منم قبول شده خرداد ۹۱ هستم هنوز هیچ خبری نشده تو رو خدا اگه کسی خبر ی داره ما رو هم اطلاع بده دیگه خسته شدم .

    • مرادی (فنی وحرفه ای خرداد 91 ) گفت:

      سلام .

      پس این فنی وحرفه ای چی شد میگن تامین اعتبار نشده پس تا کی …..

  19. مرادی (فنی وحرفه ای خرداد 91 ) گفت:

    سلام دوستان

    کسی از ادامه مراحل فنی و حرفه ای خبری نداره من که زنگ میزنم آقای قربانی میگن شما قبول شدگان خرداد ۹۱ استانی نیستید و طرح بودجه باید ملی تصویب بشه

  20. به مرد یزرگ گفت:

    داخلی چه شماره ای رو بگیریم؟

  21. انتظار گفت:

    سلام دوستان
    ما اول تیر رفتیم سرکار ولی از حقوق و بیمه فعلا هیچ خبری نیست.
    البته سخنگوی دولت چطور فرمودند که اولین حقوقتون رو اسفند میگیرید و تمام شبکه های صدا و سیما و اخبار پخش کردند و الان موقع عمل کسی چرا از صدا و سیما پیگیری نمیکنه خدا میداند.

    • ............ گفت:

      سلام. شما چه عجله ای داری!!!! من از فروردین مشغول شدم تازه آخر تیر حقوق گرفتم!! البته ۴ماره رو ۱جا دادن! ولی هنوز بیمه نشدم احتمالا هفته بعد باید برم برای آزمایشات. تماس میگیرن

    • زهرا گفت:

      سلام دوست عزیز منم دقیقا شرایط مشابه شما رو دارم همین که رفتیم سرکار جای شکرش باقیس.حالا حقوق هم میدن عجله نکنید

  22. احمد گفت:

    دوستان اطلاع ندارین آزمون جامع استانداری بعد از دوره آموزش شامل چه چیزهایی هست؟ آیا بستگی به شغل انتخابی داره؟ با تشکر

  23. ساها ثبت احوال گفت:

    سلام دوستان ثبت احوالی چخبر از شروع به کار چرا هیچکی پیام نمیزاره نکنه همه رفتید سرکار ترا خدا یه خبر بزارید

  24. بوشهری گفت:

    بچه های بوشهر مرتب به استانداری و معاونت برنامه ریزی مراجعه بکنید.

  25. بوشهری گفت:

    بچه های بوشهر نامه تامین اعتبار آزمون ۹۱ به شماره ۵۸۸۶۳مورخه ۹۴/۰۴/۱۵ به تمامی استانها ابلاغ شده . به دفتر زرین فر ، روشن ضمیر ، عوض پور مراجعات مکرر داشته باشین . دست رو دست نزارین و گرنه میره برای سال آینده

  26. ساها ثبت احوال گفت:

    سلام به همه بچه های ثبت احوال چخبر خبر جدبد بزارین

  27. به کریییییم گفت:

    به نظر من کسانی که استخدام پیمانی دستگاههای دولتی هستند هم ، می تونن در آزمون استخدامی های دیگه شرکت کنن. چون استخدام پیمانی معمولا یه قرارداد ۱ ساله داره که تمدید میشه. اگر کارمند نخواد، تمدید نمیشه. البته ممکنه راه های دیگه ای هم وجود داشته باشه که باید از کارگزینی سوال کنید.
    اون چیزی هم که توی آگهی استخدامی نوشته، منظورش اینه که کسی که استخدام پیمانی هست ، باید اول از حالت پیمانی خارج بشه تا بتونه مجددا استخدام بشه.
    و حتما باید موقعی از استخدام خارج شد، که جای دیگه قبول شده باشیم و مطمن باشیم که قطعی است. نباید بیگدار به آب زد.

    • کرییییییم گفت:

      سلام ممنون دوست عزیز. فکر میکنم حرفای شما درسته فقط اینکه همزمان که داریم کار میکنیم آزمون رو شرکت میکنیم و اگر قبول بشیم تو مصاحبه رد نمیکنن برای اینکه کارمندیم ؟ یا اگر باز هم نمره بالایی تو مصاحبه بگیریم بازم ممکنه به همین خاطر رد کنن؟ من فکر میکنم اینکه میگن نباید استخدام پیمانی رسمی یا .. باشید برای وقتی هست که دیگه میخایم تو سازمان جدید شروع بکار کنیم و داوطلب باید حتما بیکار باشه ، بنا براین هم بنظرتون تو مصاحبه میتونن اینکار و بکنن و رد کنن؟ موردی دیدید اینطوری باشه چکار کرده؟

      • حسن گفت:

        ملاک زمان شرکت در آزمونه. اگه بفهمن هر مرحله ای باشید اخراجتون میکنن.

      • جواد به کریییییم گفت:

        من تا حالا این طور موردی ندیم.توی مصاحبه ،مطالب علمی و تخصصی می پرسن.و به چیز دیگه کار ندارن. بعد از مصاحبه،مرحله گزینش هست که اونم از نماز و … می پرسن.مرحله بعد صدور شماره مستخدم توسط سازمان مدیریت هست . که تو این مرحله به مشکل بر می خوره . چون سازمان مدیریت آمار هم کارمند ها رو داره.یعنی بعد از این که جواب گزینش اومد و استخدام قطعی شد و قبل از این که برای شماره مستخدم اقدام بشه باید از شغل قبلی خارج شده باشید.
        البته همه این ها نظر شخصی منه.حتما مشورت کنید خصوصا با کار گزینی هر ۲ اداره.
        من کسانی رو می شناسم که به امید استخدام جدید (که قطعی هم بوده) کار قبلی رو(توی شرکت خصوصی) رها کردن و الان مدت هاست که بیکارن.( یعنی از چاله به چاه) اصلا بی گدار به آب نزنید. می تونید تهران سازمان مدیریت هم سوال کنید.

  28. ثبت احوال فارس گفت:

    دوستان ثبت احوالی اگه همین طوری دست روی دست بندازید تا سال دیگه هم سر کار نمیرید اگر میخواید کارتون انجام بشه باید برید استانداری پیش آقای صادقی مدیر کل منابع انسانی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آقای سلحشورمدیرکل بودجه

  29. هرمزگانی به بندرعباس وبقیه دوستان با اطلاع گفت:

    سلام ببخشید میشه در مورد مراحل بعد از اصلی شدن در مصاحبه تخصصی توضیح بدید ما۹۲ایی هستیم تازه نتایج مصاحبمون اعلام شده.تشکر میکنم

  30. هرمزگانی به بندرعباس وبقیه دوستان با اطلاع گفت:

    سلام ببخشید میشه در مورد مراحل بعد از اصلی شدن در مصاحبه تخصصی توضیح بدید ما۹۲ایی هستیم تازه نتایج مصاحبمون اعلام شده.تشکر میکنم

  31. ی دوست گفت:

    سلام
    نه برادر هرمزگان هنوز نه ثبت واحوال و ن فرمانداری و بخشداری و غیره دعوت بکار نشدن با این حرکت لاکپشتی این عزیزان میفتیم نیمه دوم و نیمه دوم هم میگن آخر ساله انشالله سال بعد و سال بعد هم همین آش و کاسه

  32. بندرعباس گفت:

    سلام بچه ها ، کسی از ۹۱ فرمانداری شهرهای دیگه وارد کار شده ، تو سایت بچه ها خیلی کم حرف شدند من فکر میکنم شاید همه وارد شدند جز من

  33. خبر خوش راه کرمان گفت:

    اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اداره راه و شهرسازی
    اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی
    پذیرفته شدگان محترم در آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۰۳/۹۱ اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان
    احتراما با توجه به اتمام مراحل استخدام مقتضی است در روز سه شنبه مورخ ۱۶/۰۴/۹۴ راس ساعت ۹ صبح در سالن همایش اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان به آدرس : کرمان بلوار شهید صدوقی روبروی سه راه فارابی اداره کل راه و شهرسازی ساختمان شماره یک جهت توجیه مراحل شروع به کار حضور یابید.
    ضمنا ارائه مدارک ذیل الزامی است.
    ۱ – ارائه نمونه فرم پیوست ثبت شده در دفتر خانه اسناد رسمی
    ۲ – اصل کارت پایان خدمت
    ۳ – اصل شناسنامه خود ( همسر و فرزند در صورت تاهل)
    ۴ – شش قطعه عکی ۴*۳

  34. بهزیستی خوزستان 2 گفت:

    بچه های بهزیستی خوزستان از شنبه شروع بکار میکنن ،گفتن احتیاجی به دوره کاراموزی نیست و از شنبه کارمند حساب میشن

  35. saeid گفت:

    سلام دوستان
    خوبید
    من خیلی وقته همه ی کارای گزینش و سوپیشینه ومعاینات و غیره رو گذروندم ولی هوز هیچ خبری نیستاز اداره هم میپرسن میگن صبر کنین هنوز نه زمانی میگن نه چیزی
    بنظرتون چیکار کنم؟
    خسته شدم از انتظار
    ۹۲دامپزشکی

    • ثبت احوالی گفت:

      تعهد محضری هم دادین؟ نفر اصلی بودین یا ذخیره؟ کدوم استان؟ از بچه های دیگه که اداره شما قبول شدن خبر دارین؟ 😀

  36. هرمزگان گفت:

    سلام از بچه های هرمزگان ، اداره فرمانداری کسی هستش که وارد کار شده باشه به ما هم اطلاع بدین دوستان

  37. ساها ثبت احوال گفت:

    سلام براقا جواد وثبت احوال آ.غ

    • جواد(اصفهان) گفت:

      سلام ارادت داریم خدمت شما
      ان شاا…اوایل مرداد ماه همکار همدیگه میشیم واز بلاتکلیفی در میاییم

  38. ساها ثبت احوال گفت:

    قربون همه بچه های ثبت احوال که همیشه منتظرند دوستان کسی خبر جدید نداره

    • تدبیروامید گفت:

      خودتم که همینطوری

    • ثبت احوالی (آذربایجان غربی) گفت:

      ما رفتیم سوءپیشینه و معاینات پزشکی و تعهد محضری هم دادیم. قراره به زودی!!!! دعوت به کار شیم انشالله

    • جواد(اصفهان) گفت:

      باعرض سلام خدمت همه دوستان ثبت احوال و ساها
      نه متاسفانه خبرجدیدی در دست نداریم فعلا که منتظر تماس از کارگزینی هستیم

  39. كريييييم گفت:

    سلام. دوستان میخام بدونم ایا اگر پیمانی جایی استخدام شدیم میشه در آزمون استخدامی های دیگر هم شرکت کنیم یا خیر؟ اگر شرکت کنیم و قبول بشیم باید موقع مصاحبه استعفا داد یا به محض قبولی و تایید نهایی در محل جدید اینکارو کرد؟
    قانون اینجا چی میگه ؟ میشه به راحتی از پیمانی استعفا داد؟

    • احمد گفت:

      این مشکل من هم هست. خواهش میکنم اگر کسی اطلاعات دقیقی داره کمک کنه

      • جهانگیر گفت:

        نه کسانی که به استخدام پیمانی دستگاههای دولتی در آمده اند حق شرکت در آزمونهای دیگر رو ندارند این قانونه
        حتی در آگهی استخدامی که میخواید شرکت کنید باز در شرایط استخدام این نکته رو یادآور شده

  40. استانداری هرمزگان گفت:

    سلام اقا یا خانم مدیر چرا مطالب من مورد قبول شما نیست ، واقعیت ما جوونا همینه بخدا سه ساله تو عقدم فشار رومه که هزینه عروسی ، مسکن ، و خیلی چیزای دیگه که امیدوارم درک کنید مطالب منو اگه بزارین تو سایت حداقل خودوم یکم احساس خوبی پیدا میکنم ، ممنونم از شما که پیگیر کار ما جوونایی .

  41. استانداری هرمزگان گفت:

    سلام ، یک ماه پیش زنگ زدم استانداری اقای عامری رئیس کارگزینی گفتند که ما پرونده هاتون رو فرستادیم تهران منتظریم کد بیاد روز دوشنبه رفتم استانداری اقای عامری گفت نه ما هنوز پرونده هاتون رو نفرستادیم من اگه هم گفتم اشتباه کردم ، اقای عامری واقعا شما متوجه نشدین که دروغ شما چه بلاهایی رو سر این جوون ها میاره ، فقط اون لحظه من این اقا و دروغش رو بخدا سپردم و بس.

  42. راه و شهرسازی هرمزگان 91 گفت:

    سلام. زنگ زدم هسته گزینش وزارت راه ، گزینشم تایید شده و ابلاغم ۱۷/۳/۹۴ زدن. اداره راه استان زنگ زدم گفتن کارا انجام شده و منتظر کد مستخدمی از استانداری هستیم و به محض اینکه بیاد زنگ میزنیم که بری سر کار و احتمالا برج ۶،۷ شروع بکار باشه.
    اخه یه کد مستخدمی باید ۳ ماه طول بکشه صادر شه ؟؟؟

  43. فرمانداری گفت:

    سلم بچه ها
    ما فرمانداری بندرعباس هستیم هنوز شروع به کار نکردیم اما استان های دیگه فرمانداری ها شروع به کار کردن خسته شدیم به خدا دعا کنید مشکل همه حل بشه

  44. فرمانداری گفت:

    سلم بچه ها
    ما فرمانداری بندرعباس هستیم هنوز شروع به کار نکردیم اما استان های دیگه فرمانداری ها شروع به کار کردن خسته شدیم به خدا دعا کنید مشکل همه حل بشه

  45. ساها ثبت احوال گفت:

    ثبت احوالی ها کجایید نکنه رفتید سرکاراتون

    • ثبت احوال کردستان گفت:

      ما که هنوز نرفتیم شاید دوستان رفته باشن
      دو هفته ست فرستادن واسه کد هنوز ج نیومده

    • علی ثبت احوال تبریز91 گفت:

      سلام به همه منتظران،نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق تعالی باشه إن شاءالله
      ثبت احوال تبریز مصاحبه عقیدتی انجام داده،هم۹۱ و هم ۹۲ایهاشو و دیگه هیچ،مشخص نیست،به گفته کارگزینی ۲ماه می کشه دعوت بکارمون،الله اعلم.
      اگه از سایر ثبت احوالی های استان های دیگه خبری هست لطف کنن ما رو بی خبر نذارن،در چه مرحله ای هستید؟
      موفق و مؤید باشید إن شاءالله

      • جواد گفت:

        علی آقا سلام نماز روزه های شما هم قبول
        ۳/۲۵ مصاحبه داشتیم در استان اصفهان
        از کارگزینی و شخصی که مصاحبه میکرد پرسیدم روند کار را هر دو گفتند احتمالا ۴/۱/خبرتون میکنیم واگه در این تاریخ خبری نشد میره بعددو سه هفته بعد ماه رمضون ان شا الله
        موفق باشی خبری شد خبر کنید

    • نا امید از فارس گفت:

      سلام ساها

      ما که دیگه خسته شده ایم از بس گفتن میرید سر کار یه بار میگن فعلا صبر کنید
      دیگه خسته شده ایم هم از دست این زندگی هم از دست این روزگار

    • جواد -ثبت احوال فارس گفت:

      ما ۴۰ روز قبل برای شماره مستخدم اقدام کردیم.هنوز خبری نیست.

  46. زهرا (خوزستان ) گفت:

    سلام بچه ها

    کسی خبر تازه ای ندارد

  47. مرادی (فنی وحرفه ای خرداد 91 ) گفت:

    با سلام .
    آقای قربانی ریاست امور اداری و تامین نیروی انسانی اداره کل فنی و حرفه ای استان خوزستان
    کمی هم به فکر این بچه ها باشید اکثر ادارات نیروهای خود را جذب و مشغول به کار شدند بجز نیروهای فنی و حرفه ای تو رو خدا یه جواب درست به بچه ها بدین نه اینکه هی بگید تامین اعتبار نشدید .

  48. hs.1 گفت:

    سلام .دوستی که پیام دادیدی برای انتقال خون شما از کدام استان هستی

  49. javad گفت:

    سلام تروخدا یکی بگه این شرکت توزیع برق خوزستان کی دیگه کارش شروع میشه من حتی مصاحبه هم رفتم ٣ماه قبل از عید ولی هنوز خبری نیست :-((((((

  50. ساها ثبت احوال گفت:

    نوبخت امروز تامین اعتبار کردند تازه الان ابلاغ به استانها شروع بشه و تخصیص و….. مطمینم عید صد در صد میرم سرکار میخام برم کارگری دیگه خسته شدم .

    • جواد گفت:

      منظورت که عید فطر هست که نه؟
      خوب اگه مطمئنی ۱ماهه دیگه دندون سرجیگر بزار توکه ۳سال تحمل داشتی کارگری واسه چی

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها