موافقت و مخالفت دستگاه های نظارتی، علت لغو آزمون استخدامی وزارت نفت

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت امروز (۱۹ بهمن) با حضور استاندار در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در دست اجرا بودن پتروشیمی شهر دهدشت، گفت: پتروشیمی شهرستان گچساران با یک میلیارد دلار سرمایه گذاری تاکنون ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بر رعایت مسائل زیست محیطی و فرهنگی در سرمایه گذاری های نفتی و صنایع پایین دستی تاکید و اضافه کرد: نماینده شهرستان گچساران به جد پیگیر احداث پالایشگاه در این شهرستان است که وزارت نفت آمادگی هرگونه همکاری در این راستا را دارد.

زنگنه از صدور مجوز پتروشیمی شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: ادامه اجرای این پروره بستگی به تلاش سرمایه گذار دارد و در این زمینه مساعدت های لازم انجام می شود.

وزیر نفت عنوان کرد: اختیارات این وزارتخانه کاهش یافته و هر روز این روند ادامه می یابد.

زنگنه با گلایه و نگرانی از وضعیت برخی نیروها در این وزارتخانه، اظهار داشت: برای حل این مشکل تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

وی با اشاره به ظرفیت های مطلوب گردشگری استان، عنوان کرد: باید در راستای توسعه و بهره مندی از این توانمندی ها و مواهب خدادایی تلاش کرد و نباید این ظرفیت ها مغفول بماند.

وزیر نفت، میانگین شاخص برخورداری روستاهای کشور از نعمت گاز را ۷۵ درصد دانست و گفت: علت لغو آزمون استخدامی وزارت نفت موافقت و مخالفت برخی دستگاه های نظارتی با بومی گزینی است

شبستان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها