موافقت مجلس با دو فوریت طرح استفساریه افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان

نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی دو فوریت استفساریه جزء یک بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه ۹۷ در خصوص افزایش حقوق طبقات پایین جامعه و جلوگیری از افزایش حقوق نمایندگان، وزرا، معاونین، استانداران و مقامات دیگر با ۱۶۸ رأی موافق، ۲۲ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بر اساس طرح دو فوریتی استفساریه جزئیات یک بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه ۹۷ کل کشور افزایش حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر از قبیل هیئت علمی، کارکنان کشوری، لشکری و قضات به طور جداگانه توسط دولت در این قانون انجام می‌گیرد به نحوی که تفاوت تطبیق موضوع ماده ۷۸ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸ مهر ۸۶ در حکم حقوق،‌ بدون تغییر باقی بماند.

بنابراین منظور از افزایش پلکانی نزولی حقوق مندرج در جزء یک بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور که طبقات پایین‌تر از افزایش بیشتری برخوردار شوند، میزان افزایش پایین‌ترین طبقه بیست درصد و بالاترین طبقه یک درصد است.

علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت پس از آنکه دو فوریت این طرح رأی آورد، اظهار کرد: طبق آیین نامه باید حداکثر پس از ۷۲ ساعت طرح‌های دو فوریتی به صحن مجلس بیایند و بر این اساس شما می‌توانید فردا این طرح را به صحن علنی بیاورید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها