موافقت با استخدام سه هزار هیات علمی در دانشگاه پیام نور

موافقت با سه هزار ردیف استخدامی عضو هیئت علمی در دانشگاه پیام نور

مدیر کل دفتر ارزیابی و نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از موافقت دولت با سه هزار ردیف استخدامی عضو هیئت علمی تا پایان برنامه پنجم توسعه برای دانشگاه پیام نور خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، رضا عامری ظهر سه شنبه در سی و هشتمین گردهمایی معاونین آموزشی دانشگاهها در دانشگاه خلیج فارس درباره تعداد جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاهها گفت: پنج هزار ردیف استخدامی اعضای هیئت علمی در دانشگاهها جذب شده اند و ۲۰۰ ردیف دیگر تا پایان امسال اختصاص می یابند.
وی همچنین از موافقت ستاد کل نیروهای مسلح با افزایش ۳۰ درصدی سهمیه سربازی اعضای هیئت علمی خبر داد.
مدیر کل دفتر ارزیابی و نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه وزارت علوم بر هیئت های استانی نظارت و ارزیابی دانشگاهها تمرکز دارد گفت: استانهایی که هیئت های نظارت و ارزیابی آنها تاکنون فعالیتهای چشمگیری نداشته اند باید فعال شوند و بازدیدها از دانشگاهها را جدی بگیرند.
عامری اضافه کرد: مهمترین سیاست ما توانمندسازی هیئت های استانی نظارت و ارزیابی دانشگاههاست و الگوهای نظارت و ارزیابی بر اساس زیر نظام ها تعیین می شوند.
وی درباره شرایط بورسیه کردن در دانشگاهها گفت: تعیین سهمیه های بورس هر دانشگاه بر اساس تعداد بورسیه ها و اعضای هیئت علمی آن دانشگاه مشخص می شود.
عامری اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰ درصد بورسیه ها خواستار ترک محل خدمت و جابجایی هستند که برای این منظور با اداره کل بورس وزارت علوم هماهنگیهای لازم به عمل می آید.
مدیر کل دفتر ارزیابی و نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برآورد دانشگاهها برای نیاز به اعضای هیئت علمی بر اساس آمایش سرزمین در دستور کار است.
وی همچنین درباره تعداد دانشگاههایی که برای طرح پژوهانه دانشجویان دکتری فرم مربوطه را تکمیل کرده اند، گفت: تاکنون ۲۲ دانشگاه فرم های مربوط به طرح پژوهانه دکتری را تکمیل کرده اند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها