مهمترین دغدغه دولت تدبیر و امید ، کارآفرینی و ایجاد اشتغال است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مهمترین دغدغه دولت تدبیر و امید ، کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای جوانان است.
به گزارش ایرنا، ˈمحمود واعظیˈ روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین افزود: اولویت فعالیت های دولت ، ایجاد اشتغال است تا نگرانی جوانان را برطرف کند.
وی اظهار کرد: سیاست قطعی دولت کمک به قشر محروم و نیازمند جامعه است که مورد تاکید بسیار رییس جمهوری نیز هست.
واعظی خاطرنشان کرد: تمام تلاش دولت تدبیر و امید، پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب و حرکت در چارچوب فرمایش های رهبر معظم انقلاب در عرصه بین المللی است که امیدواریم مردم نیز با دولت همکاری کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با توجه به فشار و مشکلات موجود از جمله تحریم ها که از سوی دشمنان اعمال می شود، تلاش دولت این است که مردم در کمال آرامش و همراه با امید زندگی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز در این دیدار گفت: ولایت پذیری، ایجاد روحیه خودباوری و خوداتکایی در بین آحاد جامعه از مهمترین دستاوردهای اجتماعی انقلاب اسلامی ایران است.
آیت الله ˈهادی باریک بینˈ افزود: تامین حقوق همه جانبه افراد و توسعه و تحکیم برادری اسلامی و تعاون عمومی بین مردم از دیگر دستاوردهای اجتماعی انقلاب است.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) ۲۲ بهمن سال ۵۷ پیروز شد و پدیده ای بی نظیر در میان حرکت ها و انقلاب های بزرگ دنیا به شمار می رود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها