مهلت ثبت نام در دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

مهلت ثبت نام در دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد
مهلت ثبت ‌نام در دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی که تا پایان امروز (سه شنبه) اعلام شده بود، تا روز دوشنبه ( ۳ اسفند ماه ۱۳۸۸) تمدید شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دانشگاه جامع علمی کاربردی، “علی صدر”، مدیر آزمون، آموزش‌های خاص و غیرحضوری این دانشگاه با اعلام این خبر افزود: متقاضیان جدید ثبت ‌نام در دوره کاردانی علمی کاربردی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده و همچنین دانشجویان دوره‌های قبل، باید تا روز ۳ اسفند ماه با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور نسبت به خرید کارت اعتباری و یک جلد دفترچه راهنمای ثبت‌نام اقدام کنند.
صدر افزود: ثبت نام در دوره کاردانی غیر حضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان پس از مطالعه دفترچه باید به سامانه ثبت‌نام اینترنتی دوره‌های کاردانی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده به آدرس http://reg.uast.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت ‌نام خود اقدام کنند.
مدیر آزمون، آموزش‌های خاص و غیرحضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: پودمان‌ها در قالب لوح فشرده به همراه جزوه یا کتاب قابل ارائه است.
وی درباره میزان شهریه‌ این دوره‌ها اظهار داشت: شهریه ثبت‌نام در هر یک از پودمان‌های آموزشی این دوره برای ورودی های نیمسال اول تحصیلی ۸۲-۱۳۸۱ تا قبل از نیمسال اول تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ مبلغ ۳۰۰ هزار ریال بوده و شهریه هریک از پودمان های آموزشی این دوره برای ورودی‌های نیمسال اول تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ به بعد با ۳۰ هزار ریال افزایش، مبلغ ۳۳۰ هزار ریال خواهد بود.
صدر در خاتمه گفت : تنها شرط پذیرش در این دوره داشتن مدرک دیپلم دوره متوسطه بوده و هیچ‌گونه شرط دیگری از جمله معدل، جنسیت و سن برای ثبت نام در این دوره‌ها وجود ندارد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها