مهلت ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی تمدید شد

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از تمدید مهلت شرکت در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تا ۵ اسفند ماه خبرداد.

محمدرضا رضوان طلب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ها بر اساس بیستمین فراخوان نیمه‌متمرکز جذب اعضای هیات علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز ۱۵ بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه داشت و قرار بود امروز ۳۰ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت‌نام باشد. اما بر اساس تصمیمات اتخاذ شده این مهلت تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۵ اسفندماه تمدید شد.
وی تاکید کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی بیستمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان بهمن ۱۳۹۷، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی از ۱۹ دی ماه به مدت ۸ روز فرصت داشتند نیاز خود را برای جذب هیات علمی جدید به وزارت علوم اعلام کنند.
رضوان طلب در ادامه خاطرنشان کرد: پس از اعلام نیاز دانشگاه‌ها به جذب هیات علمی، مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی از ۲۹ دی تا ۶ بهمن ماه به مدت ۷ روز فرصت داشتند تا اعلام نیاز و تخصیص ظرفیت دانشگاه‌ها را بررسی کنند و پس از این فرایند نیز دانشگاه‌ها مجدد تا ۱۴ بهمن یعنی به مدت ۷ روز فرصت داشتند ارزیابی مرکز نظارت را بررسی کرده و با درخواست خود تطبیق دهند.
رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم این مرکز از روز ۱۵ بهمن تا امروز ۳۰ بهمن را به عنوان مهلت اولیه فراخوان جذب را اعلام کرد و متقاضیان جذب در این زمان می‌توانستند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. اکنون نیز این زمان تا ۵ اسفند تمدید شده و دانشگاه‌ها تا ۲۰ خرداد ۹۸ فرصت دارند تا به درخواست‌ها رسیدگی کنند.
در نهایت پرونده‌های مربوط به فراخوان بهمن ماه ۹۷ از ۲۱ خرداد تا ۳۱ تیر در هیات مرکزی جذب وزارت علوم بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. مرضیه گفت:

    باسلام.چه فایده.شب خوابیدن صبح بیدار شدن،سن جذب هیأت علمی رو از۴۵سال به ۴۰سال در مقطع دکترا کاهش دادن.یه عمر پشت کنکور بودیم و درس خواندیم
    و مزه زندگی رو نفهمیدیم.حالا که شده۴۱سالمون،دیگه نمیتونیم جذب هیات علمی بشیم.چرابا زندگی جوانها به همین راحتی بازی میکنین؟اگر پنج سال پیش میدونستیم سن جذب رو به۴۰سال کاهش میدین،دیگه وارد مقطع دکترانمیشدیم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها