مهلت ارسال مدارک به نهمین فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت تمدید شد

مهلت ارسال مدارک به نهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی و موسسات وابسته به صورت دستی یا از طریق پست، تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۲ تمدید شد.

 

مهلت شرکت در نهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاههای علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته از ۲ تا ۱۷ اسفندماه ۹۱ بوده است اما پس از پایان مهلت مذکور مهلت ثبت نام تا آخر اسفندماه تمدید شد.

 

داوطلبان عضویت در هیات علمی باید دارای شرایط عمومی و شرایط اختصاصی باشند. از جمله شرایط اختصاصی نیز می توان به دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی (و یا گواهی دوره فلوشیپ) در رشته های بالینی و دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته های علوم پایه اشاره کرد.

 

حداکثر سن برای داوطلبین استخدام که مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند ۳۵ سال و برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی ویا دوره فلوشیپ ۴۵ سال است.

 

بر اساس مصوبات هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، نخبگان می توانند جهت شرکت در فراخوان ۴ انتخاب داشته باشند که باید دو انتخاب آموزشی و دو انتخاب پژوهشی باشد. واجدین شرایط نخبگی با امتیاز ویژه در فرآیند پذیرش هیات علمی دانشگاهها دارای اولویت هستند مشروط بر آنکه گواهی نخبگی را در زمان شرکت در فراخوان ارائه کنند.

 

استخدام اعضای هیات علمی دردانشگاهها منوط به داشتن ردیف و مجوزهای استخدامی توسط دانشگاههای ذیربط خواهد بود و استخدام در مرتبه استادیار و بالاتر به صورت تمام وقت جغرافیایی و در مرتبه مربی به صورت تمام وقت است.

 

منبع : مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها