ممانعت دولت از ابلاغ احکام دائمی و قوانین مجلس/ ابلاغ استخدام حق التدریسی‌‌ها توسط لاریجانی علی رغم مخالفت رئیس دولت!

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم تصویب استخدام حق التدریسی ها، دولت از ابلاغ آن مخالفت نمود، با این همه لاریجانی آن را ابلاغ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفت‌‌وگو با خبرنگار آناج در ارومیه ضمن اشاره به قوانین تصویب شده در مجلس در طول دولت یازدهم اذعان داشت: تاکنون در طول این دولت ۶۱ مورد قانون تصویب شده که دولت ۵۸ مورد آن را برای اجرا ابلاغ کرده است، با این همه علی رغم عدم ابلاغ سه مورد از قوانین تصویب شده، رئیس مجلس این قوانین را برای اجرا ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: یکی از آن سه، حکم برنامه ششم توسعه است که دولت از ابلاغ آن ممانعت می‌‌کند.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به آیین نامه‌‌های این قوانین، خاطرنشان ساخت: برخی از این قوانینی که رییس جمهور ابلاغ نکرده است به ۵۹ مورد مصوبه هیئت وزیران و آیین نامه اجرایی احتیاج دارد که وقت مقرر ۳۱ مورد آن گذشته است چرا که باید در ۶ خرداد ماه مصوب می‌‌شد.

این نماینده مجلس دهم متذکر شد: با سهل انگاری دولت نه تنها برنامه ششم ابلاغ نشد بلکه آیین نامه‌‌های اجرایی آن نیز همچنان مغفول مانده است.

نماینده مردم ارومیه با اشاره ممانعت دولت از ابلاغ برنامه ششم توسعه خطاب به حسن روحانی اضافه کرد: آقای روحانی، دیروز به استناد ماده ۱۲۱ قسم خوردید تا به امورات کشور رسیدگی کنید پس چرا از ابلاغ قانون ششم توسعه ممانعت کردید و  پس از ابلاغ رئیس مجلس به یاد آن افتادید؟

نائب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: ۲۸ مورد از احکام دائمی تا کنون ابلاغ نشده و یکی از این احکام استخدام معلمین حق التدریسی می باشد که رئیس جمهور آن را امضا نکرده است، با این همه پس از ابلاغ رییس مجلس نیز رئیس جمهور در این رابطه کرده است، آیا وقت آن نرسیده که آقای روحانی کمی هم به فکر مردم باشد؟

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها