مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

مقررات استخدامی شهرداریها

 

۳ آبان ۹۵ – تشکیل سه کمیته بررسی آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها

خبرگزاری ایسنا : مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با توافق به عمل آمده، سه کمیته برای بررسی آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها در سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ی کشور تشکیل خواهد شد.
به گزارش ایسنا، محمد حسن آبادی با بیان خبر فوق افزود: به منظور بررسی مفاد و مواد آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها که در ۱۴ فصل و ۱۲۵ ماده تنظیم شده است. کمیته سرمایه انسانی با مسئولیت شهرداری اصفهان و عضویت تمامی شهرداری های با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و بیشتر تشکیل می شود.
وی افزود: کمیته نوسازی و تحول اداری با مسئولیت شهرداری اهواز و عضویت تمامی شهرداری های با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و بیشتر هم تشکیل می شود.
وی ادامه داد: همچنین کمیته تلفیقی با ریاست دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور و عضویت معاونین برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری های با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و بیشتر تشکیل خواهد شد.
وی افزود: نتایج تشکیل جلسات این کمیته ها  تا سه ماه آینده مشخص و در  تصمیم گیری ها از آنها استفاده می شود.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، حسن آبادی تصریح کرد: با توجه به اینکه در لایحه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی زمان تصویب آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها ۶ ماه پیش بینی شده، از هم اکنون و قبل از تصویب لایحه مذکور، فرآیند بررسی آیین نامه در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و با حضور شهرداری های ذیربط آغاز شده است.


 

۱۰ مهر ۹۴ – لایحه استخدام دهیارها به مجلس ارائه شد

خبرگزاری مهر : مجلس شورای اسلامی این هفته شاهد حضور وزیر ارشاد برای پاسخ به سوال یک نماینده خواهد بود؛ جنتی پیش از این، دو کارت زرد دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته جاری خانه ملت، علاوه بر بررسی دستورکارهای قبلی، چند دستور کار جدید و دو مورد سوال از وزرای دولت را نیز در برنامه خود خواهند داشت.
در این هفته و در صحن علنی بهارستان، ادامه رسیدگی به «طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز» در دستور کار نمایندگان خواهد بود؛ تاکنون ۹ ماده از ۱۳ ماده این طرح بررسی و تصویب شده است.
نمایندگان مردم در مجلس در این هفته همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی را درباره «لایحه تسری مواد ۷۹ و ۸۳ قانون استخدام نیروی انتظامی به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» بررسی می‌کنند؛ تقاضای تغییر دستور این لایحه در جلسه علنی ۳۱ تیرماه سال‌جاری به تصویب نمایندگان رسیده بود.
رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس درباره «طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور»، از دیگر دستورکارهای این هفته مجلس شورای اسلامی خواهد بود که در صورت فراهم شدن فرصت، نوبت به آن خواهد رسید.
احتمال می‌رود رسیدگی به «طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده» هم که پیش از این و با تغییر دستور و بر اساس اولویت در برنامه مجلس قرار گرفته است، این هفته در دستور کار نمایندگان قرار گیرد.
سؤال ملی از وزیر نیرو/ سومین سوال از وزیر دو کارته ارشاد
در جلسه علنی روز سه‌شنبه سئوال ملی نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه از حمید چیت‌چیان وزیر نیرو و سئوال ملی سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان از علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح و بررسی خواهد شد. وزیر ارشاد، پیش از این دو کارت زرد از مجلس دریافت کرده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این هفته همچنین انتخاب یک نفر از همکاران خود را به عنوان عضو ناظر در هیات نظارت بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت در دستور کار خواهند داشت.
انتخاب این عضو ناظر بر اساس بند ۵ ماده ۱ قانون نظارت بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت مصوب ۲۰ شهریورماه ۱۳۷۳ صورت می‌گیرد.

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. موسی خدری خو گفت:

    مهندس عمران دنبال کارهستم خیلی فوری

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها