معمای اسنپ و استخدام‌های گسترده!

معمای اسنپ و استخدام‌های گسترده!
اسنپ، تپسی و کارپینو را می‌توان به جرات پدیده‌های حمل‌و‌نقل درون‌شهری این روزهای کشور نامید؛ نوظهورهای پرسر و صدایی که مانند دیگر تکنولوژی‌های تازه‌وارد، پیش از فرهنگ‌سازی اولیه پا به عرصه فعالیت گذاشتند.
به گزارش اخبار خودرو ،در این گفتار، اسنپ را به عنوان نمونه مورد بررسی در نظر می‌گیریم. در روزهای نخست تجربه خدمات اسنپ، وقتی قصد داشتیم این سرویس مقرون‌به‌صرفه و پرامنیت را به یکی از دوستان و آشنایان خود معرفی کنیم، از فاکتورهایی چون سرعت، رفاه، سطح فرهنگی بالاتر در مقایسه با آژانس و تاکسی به عنوان صفات برتر این پدیده نام می‌بردیم، صفاتی که به موازات توسعه فعالیت این شرکت، به‌آرامی در حال کم‌رنگ شدن هستند.
با کمی ریشه‌یابی، دلیل اصلی این افت کیفیت را می‌توان در استخدام‌های گسترده این شرکت جست‌وجو کرد؛ استخدام‌هایی که با وارد کردن خودروهای مدل پایین و رانندگان نه‌چندان آموزش‌دیده و متخصص به دایره ناوگان، موجب شده‌اند خدمات این شرکت به جز در چند فاکتور اصلی، دیگر تفاوت آن‌چنانی با آژانس‌ها و تاکسی‌های معمولی نداشته باشد.
در این بین اما نمی‌توان از توسعه پرسرعت این شرکت غافل شد، توسعه‌ای که در قالب «اسنپ‌باکس» یا همان پیک موتوری و «اسنپ‌رز» یا تاکسی دارای راننده‌های خانم و یا «اسنپ‌پلاس» که خودروهای لوکس و ویژه را شامل می‌شود، کاملا واضح و مشهود است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها