معرفی ۶ سایت رایگان برای جستجوی کار در ایران

کارجویان در ایران برای جستجوی شغل معمولاً به رسانه‌های کاغذی روی می‌آورند. با آنلاین شدن روزافزون فعالیت‌های مختلف می‌توان انتظار داشت که جستجوی کار نیز بتواند بیشتر از پیش در فضای آنلاین بعنوان ابزاری مفید برای کارجویان به کار گرفته شود. امروز ۶ سایت رایگان معرفی می‌کنیم که کارجویان می‌توانند با مراجعه به آنها به جستجوی مشاغل دلخواه خود بپردازند.

نکته‌ای که می‌تواند برای کارجویانی که همچنان از جستجوی روزنامه‌ای و کاغذی استفاده می‌کنند جالب باشد آن است که اکثر این سایت‌ها از آگهی‌های داده‌شده در روزنامه‌های معتبر کشور بعنوان پایگاه اطلاعاتی خود استفاده می‌کنند و بنابراین کارجویان می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها، زحمت جستجو و یافتن آگهی استخدام مرتبط با خود را که قبلاً در روزنامه‌های مختلف انجام می‌دادند به این سایت‌های جستجوگر محول کنند.

این سایت‌ها عبارتند از:

  1. کارپیشه موتور جستجوی فرصت‌های شغلی ایران می باشد که از تمام سایت های ایران آگهی های استخدام را جمع آوری  تا با مراجعه به کارپیشه از اخرین استخدام های کشوری مطلع می شوید.
  2. نیازمندی‌های همشهری
  3. پایگاه اطلاع‌رسانی شغلی دانش‌آموختگان آموزش عالی
  4. بازار کار
  5. استخدام
  6. سایت کاریابی میهن‌جابز
  7. جامعه مجازی متخصصین

در اکثر این سایت‌ها شما می‌توانید یک فرم رزومه‌ی آنلاین را هم پر کنید تا در صورتی که کارفرمایان برای یافتن کارجو به این سایت مراجعه نمایند بتوانند با استفاده از اطلاعات واردشده توسط شما در رزومه‌تان به شما دسترسی پیدا کنند.

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها