معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان : یکی از فرزندان بازنشستگان در محل کار پدرشان مشغول به کار شوند.

به گزارش ایرنا ، بهروز اکرمی سه شنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان تامین اجتماعی استان افزود: این طرح نخست در شورای اداری استان به عنوان پیشنهاد مطرح می شود و در مرحله بعدی به شورای عالی کشور ارسال کرده تا به شکل یک مصوبه قانونی اجرا شود.
وی خاطرنشان کرد: در شورای اداری استان مدیران دستگاه های اجرایی را موظف کرده تا با پیش بینی بودجه های خاص ، برنامه های ویژه ای برای بازنشستگان در ایام اجرا کنند.
معاون استاندار هرمزگان اظهارکرد: داشتن جامعه ای مطلوب در واقع قدرشناسی از بازنشستگان و برآورده کردن نیازهای مادی و معنوی آنها در کنار هم است.
وی ضمن تاکید بر ضرورت حفظ شان و تکریم بازنشستگان بیان داشت: وظیفه همگانی است که نگاه به این قشر در جامعه تغییر پیدا کند.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: این سازمان علاوه بر پرداخت حقوق مستمری به بازنشستگان ، مهم ترین تکلیف خود را ارائه خدمات سریع ، آسان و با کیفیت در چارچوب قانون به بازنشستگان قلمداد می کند.
سید فاضل حیدری بلوکی افزود: تلاش تامین اجتماعی استان و مجموعه های تحت مدیریت آن بر این است که امکانات متناسب با شأن بازنشستگان در چارچوب قانون به آنان ارائه شود.
وی بیان داشت: اجرای طرح نسیم سلامت ، برگزاری پیاده روی و المپیاد ورزشی ، بستن قرارداد بیمه عمر بازنشستگان ، حمایت از کانون ها و تشکل های صنفی و تسهیل روال های اداری بازنشستگان از مهم ترین اقدام های در دستور کار برای بازنشستگان است.
رئیس کانون بازنشستگان اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان نیز گفت: بازنشستگان سرمایه های عظیم فکری سازمان ها و کشورها هستند که باید از تجربه های آنها پس از فراغت از اشتغال نیز استفاده شود.
محمد غلام خدا افزود: تغییر پایگاه اجتماعی ، کاهش درآمد ، بالا بودن هزینه خانوارها و مشکلات بهداشتی و درمانی از جمله مسائل و مشکلات بازنشستگان است.
وی همچنین به تبیین نقش کانون بازنشستگی اشاره کرد و افزود: این کانون نقشی موثر بین جامعه بازنشستگی استان و سازمان تامین اجتماعی دارد که امیدواریم با افزایش تعاملات بتواند عملکرد مهم و ثمربخشی در حل مسائل موجود ایفا نماید.
رئیس کانون بازنشستگان اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان ، مهم ترین خواسته های صنفی این قشر را همسان سازی واقعی مستمری ها ، تشکیل کارگزاری های تامین اجتماعی توسط بازنشستگان و تسهیل در جذب یکی از فرزندان بازنشستگان عنوان کرد.
در این مراسم از پنج بازنشسته و مستمری بگیران برگزیده تجلیل شد و همچنین لوح بازنشستگی هفت نفر از کارکنان تامین اجتماعی هرمزگان به آنان تقدیم شد.
۶۲ هزار نفر مستمری بگیر تامین اجتماعی هرمزگان هستند که از این تعداد بیش از ۶۰ درصد را بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها تشکیل می دهند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها