معاون رییس جمهور : مصوبه “دورکاری” لغو نشده است

در پی انتشار خبر لغو بخشنامه دورکاری، معاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده گفت: مصوبه دورکاری لغو نشده و همچنان در دستور کار دولت است.
شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اعلام این خبر اظهارکرد: دورکاری کارکنان دولت مصوبه سازمان مدیریت و و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در دولت دهم بود و دولت یازدهم به منظور انجام بررسی ‌کارشناسی، از دستگاه‌های مجری این مصوبه درباره اجرای آن گزارش گرفته است.
وی افزود: مجموع این گزارش‌ها نشان‌دهنده آن است که از مصوبه دورکاری استقبال چندانی نشده و اهداف از پیش تعیین شده نیز محقق نشده و نتیجه و کارآیی لازم را نداشته است.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: با توجه به نتایج به دست آمده بحث لغو مصوبه دورکاری به طور کلی مطرح و در کمیسیون اجتماعی دولت بررسی شد که بیشتر اعضای این کمیسیون رای دادند که بحث لغو مصوبه به طور کلی در دستور قرار بگیرد و ایجاد ساخت‌ها و زیر ساخت‌های لازم برای اجرای درست دورکاری بررسی شود.
وی تاکید کرد: در حال گام برداشتن در مسیر توسعه هستیم و چنین طرح‌هایی مانند دورکاری را نمی‌توان نادیده گرفت و به علت استفاده از فناوریهای نوین در کار در دنیا ضرورت ایجاب می‌کند که به این طرحها توجه کنیم

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها