معاون توسعه و مدیریت منابع کانون خبر داد: دریافت مجوز جذب نیروی انسانی برای مراکز تازه تاسیس

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فریدون واحدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به گشایش و راه‌اندازی ۲۶ مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای این مراکز از دغدغه‌هایی بود که با آن مواجه بودیم.
وی با اشاره به ممنوعیت جذب نیروی انسانی در سازمان‌های دولتی از شش ماهه دوم سال ۹۲ از سوی دولت، افزود: تلاش کردیم برای رفع مشکل تامین نیروی انسانی مراکز آماده بهره‌برداری و نیز کمبود نیروی‌ خدماتی در برخی مراکز فعال کانون، با مسوولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به رایزنی بپردازیم.
وی در ادامه با اشاره به این که بودجه ساخت بسیاری از مراکز آماده بهره‌برداری کانون از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اختصاص یافته یادآور شد: بر همین اساس با تلاش‌های صورت گرفته‌، گفت‌وگوها و نشست‌هایی که با مسوولان این سازمان برگزار کردیم در نهایت توانستیم تعدادی مجوز جذب نیروی انسانی برای این مراکز دریافت کنیم.
واحدی هم‌چنین با اشاره به سیاست‌ توسعه‌ی مراکز کانون به ویژه کتاب‌خانه‌های سیار روستایی خاطرنشان کرد: با ادامه گفت‌وگو با مسوولان این سازمان همچنین زمینه‌ی جذب مربیان تخصصی مورد نیاز برای راه‌اندازی تعدادی مراکز سیار کانون در مناطق کم‌تر توسعه یافته را نیز فراهم کردیم.
وی ادامه داد: بخشنامه شرایط جذب نیرو برای استان‌ها ارسال شده است تا مدیران استانی با تشکیل کمیته‌ی جذب، بر اساس چهارچوب‌های تعیین شده نیروی‌های مورد نیاز را جذب کنند.
معاون توسعه و مدیریت منابع در ادامه با اشاره به سیاست‌های مدیرعامل مبنی بر توسعه فعالیت‌های کانون به‌ویژه مراکز سیار روستایی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم به سمت توسعه‌ی متوازن حرکت کنیم و با مساعدت و همکاری مسوولان استانی و شهری در شهرها و مناطقی که از خدمات کانون بی‌بهره‌اند نیز اقدام به راه‌اندازی مراکز فرهنگی‌هنری کنیم.
واحدی هم‌چنین در خبری دیگر تصریح کرد: پرداخت فوق‌العاده مناطق کم‌تر توسعه‌یافته، مرزی و بد آ‌ب و هوا را نیز از اول بهمن برای کارکنان ومربیان واجد شرایط اجرا خواهد شد.
وی افزود: براساس قانون مدیریت خدمات کشوری این فوق‌العاده‌ها مطابق با تقسیمات وزارت کشور به نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی واجد شرایط  کانون تعلق می‌گیرد.
معاون توسعه و مدیریت منابع اضافه کرد: پرداخت فوق‌العاده مناطق کم‌تر توسعه یافته، مناطق مرزی و بد آب و هوا برای مربیان و کارکنان با مدرک کارشناسی و پایین‌تر حداکثر ۲۰درصد و کارشناسی ارشد به بالا حداکثر ۲۵درصد مشخص شده است که از اول بهمن در حکم کارگزینی این افراد اعمال می‌شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها