مسئولان وزارت نفت در آزمون استخدامی سهم ۳ درصد معلولان را فراموش نکنند

رئیس فراکسیون حمایت از حقوق معلولان مجلس با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت گفت: مسئولان وزارت نفت در این آزمون سهم ۳ درصد اشتغال معلولان را فراموش نکنند که در غیر این صورت مجلس پیگیری می‌کند.
فاطمه آلیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در سطح کشور اظهار داشت: امیدورایم مسئولان وزارت نفت در این آزمون سهم ۳ درصد اشتغال معلولان را بر اساس ماده یک قانون جامع حمایت از حقوق معلولان فراموش نکنند.
وی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده ۱۳۰ هزار نفر در کل کشور در این آزمون استخدامی شرکت می‌کنند که انتظار می‌رود مسئولان اجرایی خیلی شفاف عمل کنند.
آلیا خاطر نشان کرد: فراکسیون حمایت از حقوق معلولان مجلس پیگیر برگزاری این آزمون استخدامی خواهد بود و چنانچه مسئولان سهم ۳ درصد اشتغال معلولان را در نظر نگیرند، قطعاً وزیر نفت را به مجلس دعوت خواهند کرد.
رئیس فراکسیون حمایت از حقوق معلولان مجلس بیان داشت: متأسفانه وزارت آموزش و پرورش در آزمون استخدامی که در سال ۸۹ برگزار کرد سهمی را برای معلولان در نظر نگرفت و همین موضوع مورد گلایه نمایندگان مجلس شد که در نهایت نمایندگان در صحن علنی به وی کارت زرد دادند.
آلیا تأکید کرد: سازمان بهزیستی در ستاد و شهرستان‌ها پیگیر برگزاری آزمون استخدامی معلولان باشند و لیست معلولان شرکت کننده در این آزمون را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهند.
وی ادامه داد: فراکسیون حمایت از حقوق معلولان پیگیری کرده و قرار است تعدادی از معلولان در این آزمون شرکت کنند که امیدواریم وزارت نفت به وظایف قانونی خود در برگزاری این آزمون استخدامی و سهم معلولان عمل کند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها