مرحله نخست هدفمند کردن یارانه ها از ۱۵ تیر در شش استان دیگر اجرا می شود

تکمیلی : اطلاعیه مهم (۸۹/۶/۱۴)

وزارت رفاه و تامین اجتماعی در اطلاعیه ای مهم اعلام کرد:

۱۵ تا ۲۵ شهریور آخرین مهلت برای سرپرستان خانواری است که نتوانسته اند

در مهلت مقرر شماره حساب بانکی خود را در سامانه refahi.ir ثبت کنند.

متن کامل اطلاعیه وزارت رفاه

برای ارسال شماره حساب از راهنمای موجود در انتهای نوشته استفاده نمایید.

وزیررفاه و تامین اجتماعی از اجرای مرحله نخست قانون هدفمند کردن یارانه ها درشش استان دیگر خبرداد و گفت : سرپرستان خانوار در این استان ها می توانند از۱۵ تیر با مراجعه به سامانه refahi.ir به ثبت شماره کارت یا حساب بانکی خود اقدام کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت رفاه و تامین اجتماعی، صادق محصولی، ظهر امروز (٩ تیر) پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: سرپرستان خانوار در استان های آذربایجان غربی، اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، کرمانشاه و گلستان که فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را پر کرده اند و به دریافت یارانه نقدی تمایل دارند از ۱۵ تیر یک هفته فرصت دارند تا شماره کارت بانکی یا شماره حساب خود را به وزارت رفاه و تامین اجتماعی اعلام کنند.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی با تاکید بر این که ثبت شماره کارت یا حساب بانکی تنها به صورت اینترنتی و در سامانه refahi.ir صورت می گیرد تصریح کرد: با استانداری های  این شش استان هماهنگی های لازم انجام شده است و نمایندگان ویژه وزارت رفاه و تامین اجتماعی هم از ۱۵ تیر در محل استانداری های شش استان حاضر خواهند بود تا به سوالات و ابهامات مردم پاسخ دهند……

صادق محصولی دریافت شماره کارت یا حساب بانکی سرپرستان خانوار در این شش استان را گام دوم در اجرای مرحله نخست قانون هدفمندکردن یارانه ها دانست و تآکید کرد: اعلام شماره کارت یا حساب برای دریافت یارانه نقدی به صورت تدریجی انجام می شود. اما پرداخت نقدی یارانه ها به صورت همزمان و سراسری در کشور صورت خواهد گرفت.
شایان گفتن است گام اول از مرحله نخست اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها از ۲۴ خرداد و در شش استان اردبیل، سمنان، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران و هرمزگان به صورت رسمی کلید خورد و سرپرستان خانوار این شش استان به مدت یک هفته شماره کارت یا حساب بانکی خود را در سامانه refahi.ir ثبت کردند.

تکمیلی:

راهنمای ارسال شماره حساب :

پس از وارد شدن به سایت www.refahi.ir

۱ – بر روی کادر “اعلام شماره حساب” کلیک کنید

۲ – در صفحه باز شده، ابتدا کد ملی (۱۰ رقمی) خود را وارد کنید

۳ – شماره سریال شناسنامه خود را وارد کنید

۴ – کد پنج رقمی موجود در تصویر را وارد کنید

اگر کد ملی و شماره سریال شناسنامه درست وارد شده باشد، باید نام و نام خانوادگی خود را در این صفحه ببنید.
شما می توانید به دو روش حساب خود را معرفی کنید

۱ – با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی روی کارت بانکی خود آن را ثبت کنید

۲ – در صورتی که حساب بانکی دارید ولی کارت بانکی برای آن حساب دریافت نکرده اید، می توانید با کلیک بر روی لینکی که معرفی شده و پس از انتخاب بانکی که در آن حساب دارید شماره حساب خود را ثبت کنید

در صورتی که حساب شما در پایگاه سرور سایت موجود باشد، آن را اعلام کرده و تائید می شود، در غیر اینصورت با پیغام “حساب شما در دست بررسی هست” مواجه می شوید، که طبیعتاً بعد از بررسی و تائید به شما اعلام می شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها