مراحل استخدام ۷۶۱ معلم جدید در آموزش و پرورش البرز به پایان رسید

مراد مالمیر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مراحل بررسی مدارک و انجام مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این استان انجام شد.
وی اظهار کرد: پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۹۶ آموزش و پرورش از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور ، تعدا ۷۶۱ نفر از پذیرفته شدگان مراحل لازم را برای تشکیل پرونده در آموزش و پرورش البرز آغاز کردند.
وی بیان کرد: این افراد بر اساس جدول زمان بندی از تاریخ هفدهم مهرماه ۹۶ برای تکمیل پرونده و انجام مصاحبه تخصصی در محل کانون استانی شهید فهمیده کرج حضور پیدا کردند.
وی با اشاره به اینکه برای استخدام نیروهای جدید در آموزش و پرورش کرج یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است، یادآور شد: فرآیند بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت در آزمون استخدام آموزش و پرورش توسط اعضای این کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: در مرحله اول ۷۳۲ نفر پس از بررسی مدارک و مستندات جهت انجام مصاحبه علمی به پردیس های دانشگاه فرهنگیان امیر کبیر و حکیم فردوسی معرفی شدند.
وی اضافه کرد: در مرحله دو نیز افراد جامانده و جایگزین پس از تشکیل پرونده در روز های ۲۹ و ۳۰ مهرماه و یکم آبان ماه برای انجام مصاحبه به پردیس های دانشگاه فرهنگیان مراجعه می کنند.
وی تاکید کرد: این نیروهای جدید، فارغ التحصیلان دانشگاه ها هستند که بر حسب نیاز آموزش و پرورش از طریق آزمون در رشته های مختلف تحصیلی به ویژه برای تامین نیروی انسانی در دوره ابتدایی جذب شده اند.
استان البرز ۲۴ هزار و ۴۱ معلم دارد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها