مدیر شرکت ایتالیایی: توسعه صنایع فولاد و آلومینیوم ایران دستکم ۳۰۰۰ شغل ایجاد می کند

«کلودیو پی.آی. پدرسینی» امروز در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: با توجه به پتانسیل ایران در این دو صنعت، به طور تخمینی می توان گفت توسعه صنعت آلومینیوم دستکم یک هزار شغل جدید و توسعه صنعت فولاد بین دو الی چهار هزار شغل جدید ایجاد خواهد کرد.
مدیر این شرکت بین المللی که از پیشتازان جهان در صنعت آلومینیوم و فولاد است، خاطرنشان کرد: با مقامات و شرکت های ایرانی برای تولید پروفیل و لوله و سایر تجهیزات صنعتی و فروش ماشین آلات و تجهیزات به توافق رسیده ایم و بزودی تیم کارشناسی این شرکت برای پیشرفت بیشتر مذاکرات عازم تهران خواهد شد.
پدرسینی ادامه داد: سرمایه گذاری در ایران برای ما بسیار مهم و به نفع هر دو کشور است. ایران می تواند صنایع خود را گسترش دهد و از طریق تولید محصولات متنوع تر و تقویت صادرات، درآمدهای غیرنفتی خود را افزایش دهد و ایتالیا نیز که نیازمند چنین محصولاتی است، یک منبع واردات مطمئن پیدا خواهد کرد.
مدیر شرکت بین المللی پدرسینی ایتالیا ادامه داد: ایران و ایتالیا سابقه همکاری خوبی به ویژه در زمینه فولاد دارند و برای شروع فصل جدید همکاری ها و تحکیم آن مشکلی وجود ندارد، البته مسایل بانکی نیز مهم است که بزودی حل خواهد شد.
وی اضافه کرد: دولت های ایتالیا و ایران برای تسهیل فعالیت شرکت ها از قبیل خط اعتباری و بیمه وعده مساعد داده اند.
یک هیات ۳۱۰ نفره ایتالیایی مشتمل بر ۱۹۷ شرکت فعال در زمینه های کشاورزی، حمل و نقل، نفت و گاز و زیرساخت، روز دوشنبه (۱۹ بهمن) وارد تهران شد. سفر این هیات دو هفته بعد از سفر هیات ایرانی به ایتالیا صورت گرفت.
ایران و ایتالیا در پایان همایش فعالان تجاری دو کشور که صبح روز سه شنبه (۲۰ بهمن) در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، چهار تفاهمنامه همکاری در حوزه های راه آهن، خدمات پس از فروش، نفت و گاز و برگزاری نمایشگاه امضا کردند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها