مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت با کمبود نیرو مواجه نیستیم

احمد محمودزاده در  در اردبیل با اعلام اینکه ما با کمبود نیرو مواجه نیستیم، اظهار داشت: تنها در برخی مراکز فنی و حرفه‌ای از کمبود نیروهای متخصص رنج می‌بریم که امیدواریم با توجه به گستردگی رشته‌ها و تنوع مراکز فنی و حرفه‌ای و کار و دانش بتوانیم نیروهای شایسته‌ای را در این حوزه جذب کنیم.

وی در ادامه سخنان خود از فعالیت مجدد دانشکده فرهنگیان آزادگان نیر در سال جاری خبر داد و افزود: این دانشکده بهمن ماه سال جاری با حضور ۱۰۰ دانشجو در رشته علوم تربیتی فعالیت مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص سهمیه جدید آموزش و پرورش در قالب طرح مهر آفرین گفت: هنوز سهمیه‌ای برای ما مشخص نشده و در صورت تصمیم‌گیری مسئولان کشوری آموزش و پرورش در جذب نیروها به شکل معلمی اقدام خواهیم کرد.

محمودزاده یکی از اولویت‌های اصلی این مجموعه‌ را ساماندهی نیروی انسانی در سال‌های گذشته و همچنین تجهیز امکانات و منابع نرم‌افزاری اعلام کرد و افزود: ما همیشه در فصل تابستان اقدام به آموزش و ارتقای توانمندی معلمان می‌کنیم که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های ما نیز به سمت استفاده از این ظرفیت مطلوب و مناسب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص سرویس مدارس و همچنین پرداختی به شرکت‌های تعاونی مینی‌بوس‌رانی اردبیل گفت: ما قبول داریم از سال‌های گذشته به آنها بدهکار هستیم و قطعاً این بدهی‌ها را پرداخت می‌کنیم و ما از این بابت از آنها عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم به سرعت بتوانیم بر اساس بخشنامه‌های جدید پرداختی آنها را شاهد باشیم.

محمودزاده از برگزاری جشن برترین‌های کنکور در ۱۱ بهمن ماه امسال خبر داد و افزود: همزمان با دهه فجر این جشن در تجلیل از برترین‌های کنکور و ستاره‌های علمی، فرهنگی و ادبی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود از انسداد بی‌سوادی در گروه سنی زیر ۱۰ سال خبر داد و ابراز داشت: ما در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال نیز فقط در سطح استان ۹ درصد بی‌سواد داریم که با شکل‌گیری ستاد راهبردی در شهرستان‌ها سعی می‌کنیم مشکلات پیش آمده را برطرف کنیم.

این مسئول بیان داشت: ۳۲۶ آموزشیار نهضت سوادآموزی نیز همچنان با این مجموعه فعالیت می‌کنند و در کنار آن ما به صورت خرید خدمت سعی می‌کنیم از توانمندی افراد با سواد خانواده‌ها در آموزش افراد بی‌سواد استفاده کنیم که در این زمینه قراردادهایی را نیز با افراد مورد نظر به امضا رساندیم ولی قرار است آزمون‌ها را ما به صورت هدفمند برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به آموزش فرد به فرد بی‌سوادان و نظارت‌های دقیق در این زمینه اشاره کرد و گفت: ما قراردادهای قانونی را در این زمینه با افراد خانواده‌ها، شرکت‌ها، مدارس غیر دولتی و راه دور انعقاد کردیم تا بتوانیم مشکلات پیش رو را بر طرف کنیم.

محمودزاده در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، پارس‌آباد و خلخال با مشکلاتی در زمینه پوشش تحصیلی مواجه هستیم که انتظار می‌رود در این زمینه با اقدامات لازم این موانع و مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها