مدیران حتی نیروهای شرکتی را با آزمون بگیرند / برخورد با مدیران متخلف بدون تعارف

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های دولتی به طور مستمر رصد می‌شود.

محمود مومن‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در یاسوج، با بیان اینکه همواره دستگاه‌های دولتی را مورد ارزیابی و رصد قرار می‌دهیم، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد و شاخص‌های مشخص و اختصاصی فرمانداری گچساران در استان مقام برتر را بین دستگاه‌های دولتی استان و مقام چهارم کشور را بین فرمانداران سراسر کشور به دست آورد.

وی افزود: ارزیابی‌ها بر اساس حقوق شهروندی، برگزاری منظم و پیگیری مستمر جلسات، تکریم ارباب رجوع، برگزاری ملاقات‌های مردمی و پاسخگویی صریح و روشن و لازم به مکاتبات مسوولین هم‎طراز و بالادست استانی و کشوری و ارائه برنامه‌ها به موقع طبق زمانبندی از جمله مولفه‌های معرفی فرمانداری گچساران به عنوان فرماندار برتر بود.

 

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در همین راستا استانداری کهگیلویه و بویراحمد در قالب شاخص‌های برای اولین بار در طول حیات استانداری، مقاوم سوم شاخص‌های اختصاصی و جایگاه هیجدهم عمومی را از آن خود کرد که این جایگاه در سال‌های پیشین همیشه استان آخر و یا یکی مانده به آخر بوده است.

مومن‌نسب تصریح کرد: عملکرد، رفتار و اقدامات فرمانداران را در بخش‌های مختلف به صورت مستمر رصد می‌شوند.

وی با بیان اینکه هر اقدام و تلاش به خاطر مردم است، بیان کرد: در مکاتبات عدیده‌ای به تمام مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ کردیم، تحت هیچ‌ بهانه‌ای و هیچ شرایطی از جذب نیرو حتی به صورت شرکتی اقدام نکنند، مگر در قالب آزمون و خط صریح قانون.

این مسوول اضافه کرد: جذب نیروها باید در قالب سامانه داخلی دانشگاه‌ها و یا سازمان‌ها و یا از طریق رسانه‌های مکتوب و خبری صورت گیرد و باید تمام شرایط فراهم شود که همه لایه‌های جامعه فرصت شرکت در فرایند جذب نیرو را داشته باشند.

مومن‌نسب تاکید کرد: بدون تعارف با مدیرانی که نقض قانون کنند، برخورد می‌شود.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها