مجوز نهایی استخدام ۵۰ نفر در سازمان انتقال خون

معاون اداری مالی سازمان انتقال‌خون با بیان اینکه هفته آینده مجوز نهایی استخدام ۵۰ نیروی انسانی در استان تهران ابلاغ می شود گفت: بلافاصله پس از ابلاغ حکم، آزمون استخدامی برای جذب این تعداد، در شهریور ماه امسال برگزار می شود.

دکتر مصطفی پریدار در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان ایسنا، با اشاره به اینکه سازمان انتقال خون برای جذب ۵۰۰ نیروی انسانی در سراسر کشور مجوز گرفته است عنوان کرد: اکنون بیش از نیمی از این تعداد مشغول به کار شده‌اند و مابقی هم پس از طی مراحل اجرایی و اداری شروع به کار می کنند.وی با اشاره به مشکل کمبود نیرو در انتقال خون تهران گفت: از مجموع مجوزهای استخدامی، ۵۰ مجوز به استان تهران تخصیص داده شده است که هفته آینده مجوز نهایی آن ابلاغ و آزمون استخدامی آن سریعا برگزار می‌شود.

معاون سازمان انتقال خون در باره به تعویق افتادن افتتاح پایگاه دوم انتقال خون تهران نیز اظهار کرد: پایگاه دوم انتقال خون تهران در مرکز وصال، که بخش اهداکنندگان آن در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان افتتاح شد، تا پایان تابستان امسال به بهره برداری می رسد. البته برای تجهیز این مرکز مشکل بودجه وجود داشت که آن هم با مساعدت استانداری، نهاد ریاست جمهوری و ستاد مرکزی رفع شده است.به گفته پریدار، این پایگاه یک مجموعه کامل است و ستاد اصلی پایگاه تهران خواهد شد.پریدار با اشاره به مشکل کمبود فضا در تهران افزود: طی شش سال گذشته فعالیت‌های گسترده ای به منظور حل این مشکل صورت پذیرفت و تعداد پایگاه‌های ثابت استان از عدد هفت به ۲۲ رسید که عمده پایگاه‌ها ثابت هستند و دسترسی مردم را به مراکز اهدای خون راحت تر کرده اند.

وی همچنین از احداث ۱۱ پایگاه انتقال خون در سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر پایگاه دوم تهران در وصال و یک پایگاه دیگر در جنوب تهران در حال تجهیز و آماده بهره برداریست. همچنین ۱۱ پایگاه در سایر استان ها نیز ساخته شده‌اند و حداکثر تا پایان سال همگی افتتاح خواهند شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها