مجوز استخدام ۲۳ هزار کادر پرستاری به زودی نهایی می شود

مدیر کل منابع انسانی و پشتبانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: با پیگیری های انجام گرفته مجوز استخدام ۲۳ هزار و ۷۶۱ نفر کادر پرستاری به زودی نهایی می شود.
حسین مبارکی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا،افزود: مسایل و موانع پیش آمده در استخدام کادر پرستاری برطرف شده و طی روز های آینده ابلاغ می شود.
وی با بیان اینکه این تعداد کادر پرستاری متناسب با وضعیت جغرافیایی و بومی مناطق توزیع می شود، یادآورشد: این موضوع می تواند به کارایی بهتر ارایه خدمات بهینه در مراکز بیمارستانی و بهداشتی و درمانی کشور منتهی شود.
مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی وازرت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بودجه در این حوزه پیش بینی شده است.
مبارکی با اشاره به اینکه در بحث کاهش ساعات کاری کادر پرستاران همه مسایل مورد توجه قرار گرفته است، افزود: همزمان با کاهش ساعات کاری این قشر، خللی در پرداخت حقوق آنان ایجاد نمی شود.
وی گفت: بحث کاهش کاری ساعات کادر پرستاری با هدف اشتغالزایی و ایجاد فرصت شغلی جدید نیروهای جدید الاستخدام انجام می گیرد.
وی از ندوین سند توسعه منابع انسانی سلامت کشور خبرداد و افزود: این سند با رویکرد ۱۰ ساله همه رشته های مورد نیاز پزشکی را با توجه به نوع تخصص و مقاطع تحصیلی نظامند می کند.
مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه در این سند بسته های سیاستی منابع انسانی به طورجامع و کامل تعریف شده است،گفت: با تدوین این سند مشکلات و معضلات موجود در این بخش برطرف خواهد شد.
مبارکی، از برگزاری جشن تکمیل خانه های بهداشت تا پاپان سال جاری در کشور خبر داد و اظهارکرد: با این اقدام همه نقاط کشور از خانه های بهداشت و خدمات مورد نیاز آن بهره مند می شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها