مجوز استخدام بیش از ۴۰۰ نفر برای شهرداری های استان فارس

تکمیلی:

ثبت نام آزمون استخدامی‌شهرداریهای کشور در ۱۵ استان کشور آغاز شد.

زمان ثبت نام از تاریخ ۹۰/۹/۲ تا تاریخ ۹۰/۹/۵ خواهد بود.

ثبت نام برای آزمون استخدامی‌مربوط به استانهای، آذربایجانشرقی،اردبیل، ایلام، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران، هرمزگان و همدان خواهد بود.

لینک جزئیات و شرایط و عناوین شغلی

——————————————–

 

مجوز استخدام بیش از ۴۰۰ نفر برای شهرداری های استان فارس از وزارت کشور گرفته شده است و هم‌اکنون در معاونت راهبردی و توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری کارهای اجرایی آن در حال انجام است که در آینده‌ای نزدیک آزمون آن نیز گرفته می‌شود.

به گزارش موج، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: مجوز استخدام بیش از ۴۰۰ نفر برای شهرداری های استان فارس از وزارت کشور گرفته شده است و هم‌اکنون در معاونت راهبردی و توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری کارهای اجرایی آن در حال انجام است که در آینده‌ای نزدیک آزمون آن نیز گرفته می‌شود.
مهندس مرتضی شریفی با بیان اینکه دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استان فارس با برنامه ریزی انجام شده در راه ایجاد فرصت های شغلی گام بر می دارد، اظهار داشت: دفتر اموری شهری استانداری متعهد شده که تا پایان سال جاری ۵ هزار فرصت شغلی را ایجاد کند که در این راستا در سه ماه نخست سال ۳ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال این آمار به بیش از پنج برابر برسد.
وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت و مدیریت ارشد استان فارس بحث جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال است ؛ افزود : در جلسات برگزار شده در مرکز استان دفتر شهری استانداری به عنوان عضو کمیته راهبردی همایش‌های سرمایه‌گذاری شهرستانی انتخاب شد که در همین راستا، شهرداران ما در نقاط مختلف استان نیز به عنوان عضو اصلی همایش سرمایه انتخاب شدند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس خاطر نشان کرد: با بسته‌های سرمایه‌گذاری برای شهرداری‌ها، درآمد پایدار برای شهرداری تعریف می‌شود.
مهندس شریفی، افزایش اشتغال را از جمله عوامل حل بسیاری از مشکلات، شکوفایی اقتصادی و کاهش بزهکاری‌ها در جامعه دانست و تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده مقرر گردیده است که بین دفتر امور شهری و سازمان صنایع و معادن استان تفاهم‌نامه‌ای تهیه و مسائل و مشکلات بین شهرداری و صنایع مختلف برطرف شود.
وی تقویت صنعت را سبب افزایش بهره‌وری، درآمد پایدار، اشتغال‌زایی و منفعت شهرداری دانست و تاکید کرد: در سال گذشته شاهد تحولات عظیمی دربخش صنعت استان بودیم و در این راستا بیش از ۸۴ هزار شغل ایجاد شد که با بازرسی‌های میدانی و موردی صحت این آمار محقق شده و همچنین تمام موارد به صورت مستند نیز موجود است.
مدیر کل دفتر امور شهری استانداری فارس با بیان اینکه در سال گذشته کارخانه‌های بزرگی در استان فارس افتتاح شد ابراز داشت: این استان به باشگاه صنعت فولاد پیوست و عملیات اجرایی پروژه فولاد فسا و اقلید نیز آغاز شد.
شریفی از بهره‌برداری پروژه فولاد کوار و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کارخانه ایران خودرو استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: در این استان برای نخستین بار به فناوری جدید در ساخت سرم رسیدیم و همچنین در کارخانه سرم‌سازی ساخت قطره‌های ویژه نیز ایجاد شد.
وی استان فارس را در بحث صنعتی شدن پیشرو دانست؛ و اذعان داشت : مسئولان استان فارس اعم از مدیریت ارشد استان و کارکنان این استان در راستای تحقق بخشیدن و عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی کوشا هستند.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس در پایان گفت: مجوز استخدام بیش از ۴۰۰ نفر برای شهرداری‌های استان فارس از وزارت کشور گرفته شده است و هم‌اکنون در معاونت راهبردی و توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری کارهای اجرایی آن در حال انجام است که در آینده‌ای نزدیک آزمون آن نیز برگزار می گردد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲۲۹)

  1. محمد ر گفت:

    سلام ارشد بالینی هستم جدول رشته های موردنیاز کدوم قسمت

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها