مجوز استخدامی برای استان‌ها صادر شد

خبر ۱۷ تیر ۹۸: مجوز استخدامی برای استان‌ها صادر شد

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مجوز استخدام برای استان‌ها صادر شده و به‌زودی اعلام رسمی می‌شود که متناسب با ظرفیت استان‌ها بین ۴ تا ۹ نفر برای هر استان تخصیص یافته است.

معاون سازمان برنامه و بودجه: مجوز استخدامی برای استان‌ها صادر شد/ هر استان بین ۴ ‌تا ۹ ‌سهمیه جذب دارند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، زهرا اربابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر مدیریت منابع مالی در شرایط سخت اقتصادی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاصی که در کشور حاکم است و محدودیت منابع اعتباری در شرایط حاد اقتصادی و تحریم باید در منابع، مدیریت لازم ارائه شود.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و اعتباری افزود: با توجه به محدود بودن منابع اعتباری نباید هدررفت منابع داشته باشیم که استفاده بهینه و صحیح از منابع مالی، سیاست کلان سازمان برنامه و بودجه است.

وی، تخصیص اعتبارات بر اساس اولویت‌ها را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه با توجه به جایگاه آن در جامعه و سیاست‌های اعتباری و نیروی انسانی باید در همه عرصه پیشگام باشد.

اربابی با اشاره به اینکه بخشنامه صرفه‌جویی هزینه‌‌ها به استان‌ها ابلاغ شده است تصریح کرد: بخشنامه صرفه جویی مشخص و معین در ردیف‌های مختلف بودجه‌ای به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان‌ها ابلاغ شده است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه محور فعالیت این سازمان بر اساس ضروریات تدوین شده است تصریح کرد: در این راستا از انعقاد قراردادهای متعدد جلوگیری می‌شود اما افزایش امکانات رفاهی کارکنان ادارات در اولویت قرار دارد.

وی، از صدور مجوز استخدامی برای استان‌ها خبر داد و افزود: امسال برای همه استان‌ها مجوز استخدامی صادر شده که به‌زودی اعلام رسمی و ابلاغ می‌شود.

اربابی‌ با اشاره به اینکه در مجوز استخدامی متناسب با ظرفیت استان‌ها نیرو تخصیص می‌یابد گفت: برای هر استان حداقل ۴ و حداکثر ۹ نفر بر اساس ظرفیت متناسب با تدوین سند نیروی انسانی تخصیص می‌یابد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به ظرفیت استان بوشهر در ابعاد اقتصادی و صنعتی افزود: استان بوشهر دارای نیروهای توانمندی است که با توجه به اعتماد از این نیروها پست‌های مدیریتی به این نیروها واگذار می‌شود که اکنون رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از نیروهای توانمند بومی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها