قیم‌ها به میان آمدند لغو آزمون استخدامی کار ما بود!

به گزارش عصرنفت٬ در این میان نقش اعضای کمیسیون انرژی پر رنگ تر از سایر افراد است که از همان روز نخست اعلام رسمی لغو موقت آزمون استخدامی وزارت نفت، این دستور دیوان عدالت اداری را حاصل زحمات و رایزنی‌های خود می‌دانسته و البته می‌دانند.

در همان شب نخست اعلام رای دیوان عدالت اداری توسط عصرنفت، حواد کاظم نسب عضو این کمیسیون و مجمع نمایندگان استان خوزستان به میان آمد و با مصادره این اتفاق به نفع خود اعلام کرد که لغو این آزمون حاصل پیگیری‌های انجام شده توسط این کمیسیون است.

پس از وی فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس نیز همین خط را پی گرفت و پس از وی حجت الاسلام خدری دیگر عضو کمیسیون انرژی و ما بقی، غافل از آنکه لغو آزمون استخدامی وزارت نفت هیچ ارتباطی به کمیسیون انرژی نداشته و ماحصل شکایت فارغ التحصیلان و تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت بوده است که از ماه‌ها پیش در دستور کار دیوان قرار گرفته است.

آب گل آلودی که برخی نمایندگان مجاس در پی شکار ماهی از آن هستند و برای مصادره آن به نام خود، همه کاری می‌کنند مصداق همان داستان معروف «ما سه نفر را کجا می‌ برید» است! چنانچه مجموعه رایزنی‌ها و لابی‌های برخی نمایندگان مجلس و کمیسیون انرژی مثمر ثمر بود قاعدتا وزیر نفت باید شرایط مدنظر آن‌ها را اعمال می‌کرد که هیچگاه چنین اتفاقی رخ نداد هرچند که در اندازه‌ای کوچک تغییراتی اعمال شد ولی این تغییرات آنی نبود که نمایندگان خوزستان و بوشهر از آن دم می‌زدند.

گرچه دیوان عدالت اداری در تشریح دلایل لغو آزمون استخدامی وزارت نفت، روی برابری و عدالت دست گذاشته است ولی نمی‌توان این حقیقت را کتمان کرد که اگر فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت نبودند هیچگاه آزمونی لغو نمی‌شد که این گونه صاحب قیم‌هایی گوناگون شود.

حالا که آزمون لغو شده است و وزیر نفت از منتفی شدن کل این آزمون خبر داده است، برخی اعضای کمیسیون انرژی برای تداوم حضور خود در مجلس شورای اسلامی قصد دارند وزیر نفت را از لغو کامل این آزمون منصرف کنند و طوری القا کنند که با لابی‌ آن‌ها و متقاعد کردن وزیر نفت برای اولویت جذب بومی‌ها، در صدد هستند به مردم استان و شهر خود خدمت کنند.

بر اساس این گزارش، هنوز مشخص نیست این آزمون برگزار شود یا خیر اما با توجه به حجم درخواست‌های نمایندگان استان‌های جنوبی کشور برای تغییر شرایط، بعید  است وزیر نفت به قبول این شرایط رضایت دهد و آزمون استخدامی نفت برگزار شود. همان چیزی که وزارت نفت به آن اعتقاد دارد و اصلا دوست ندارد این آزمون برگزار شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها