قشم ایر خلبان استخدام می کند

مشاور مدیرعامل قشم ایر از قصد این شرکت هواپیمایی برای استخدام تعدادی خلبان از طریق آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی خبر داد.

عباس مسیبی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب تعدادی خلبان در شرکت هواپیمایی قشم ایر خبر داد.

مشاور مدیرعامل این شرکت در امور ارتباطات و رسانه گفت: هواپیمایی قشم ایر در راستای تحکیم پایه های صنعت هوانوردی، قصد دارد تعدادی از جوانان فارغ التحصیل در رشته خلبانی را از طریق آزمون ورودی کتبی و مصاحبه های تخصصی جذب کند.

وی با تأکید بر اینکه ثبت نام در آزمون و قبولی در مرحله اول آن (کتبی) هیچ گونه تعهد استخدامی برای قشم ایر ایجاد نخواهد کرد، افزود: متقاضیان ورود به عرصه خلبانی می توانند از ساعات پایانی امروز سه شنبه ۳ مرداد با مراجعه به سایت هواپیمایی قشم ایر ( www.qeshm-air.com) ، پس از تکمیل فرم های پیوست، اطلاعات خود را در بانک مشاغل این شرکت هواپیمایی ثبت کنند.

به گفته مسیبی شرایط عمومی ثبت نام در این فراخوان، شامل داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قوانین کشور، التزام به قانون اساسی، دارا بودن کارت پایان خدمت دوره ضرورت سربازی با معافیت غیر پزشکی قانونی (ویژه برادران)، عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات، نداشتن سابقه محکومیت مؤثر و کیفری، عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدامی از طرف مراجع قضایی و ذی صلاح و عدم وجود هر گونه تعهد استخدام رسمی، پیمانی و ثابت در زمان عقد قرارداد است.

این مقام مسئول در هواپیمایی قشم ایر درباره شرایط اختصاصی که متقاضیان استخدامی در رسته خلبانی می بایست دارا باشند، تصریح کرد: باید حداکثر سن متقاضی با احتساب خدمت سربازی ۳۰ سال باشد؛ ضمن اینکه می بایست داوطلبان حداقل مدرک CPL/IR را داشته باشند که زمان ارائه مدرک IR  حداکثر تا زمان انجام مصاحبه تخصصی خواهد بود.

وی از دیگر شرایط اختصاصی داوطلبان ورود به خلبانی در قشم ایر را داشتن حداقل ۱۶۵ و حداکثر ۱۹۰ سانتی متر، دارا بودن تناسب در قد و وزن (BMI بین ۲۰ تا ۲۸)، داشتن شرایط جسمی و روانی و توانایی لازم به تأیید مرکز پزشکی هواپیمایی قشم و داشتن حداقل دیپلم متوسطه است. البته داوطلبانی که مدارک تحصیلی بالاتر از دیپلم متوسطه در رشته های هوانوردی و فنی و مهندسی بنا به تشخیص و نظر گروه کارشناسان عملیات پرواز هواپیمایی قشم را ارائه دهند، امتیاز خواهند داشت.

مسیبی از دیگر شرایط اختصاصی استخدام در قشم ایر را امکان سکونت در تهران پس از استخدام دانست و گفت: داوطلبان باید آمادگی سکونت در محدوده تعیین شده توسط شرکت هواپیمایی قشم را داشته باشند.

گفتنی است داوطلبان پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری به هیچ عنوان امکان اعمال تغییرات را ندارند؛ زمان و مکان این آزمون نیز بعدا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. همچنین نتایج آزمون برای قبول شدگان در سایت رسمی قشم ایر مندرج می شود.

مشاور مدیرعامل قشم ایر در امور ارتباطات و رسانه، مدارک لازم برای ثبت نام را شامل فایل الکترونیکی یا اسکن شده عکس پرسنلی ۳ در ۴، پشت و روی کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی، پشت و روی کارت CPL و دو صفحه آخر Log Book عنوان و اظهار کرد: متقاضیان می بایست تصویر این مدارک را در قالب یک فایل فشرده (زیپ شده) و با عنوان کد رهگیری با استفاده از گزینه Rename و تغییر نام فایل به کد رهگیری ای که دریافت کرده اند، به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند. همچنین این کد رهگیری در بخش subject نیز وارد شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها