قابل توجه شرکت کنندگان استخدام شرکت های پتروشیمی

قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون کتبی دعوت به همکاری مورخ ۲۴/۹/۹۱ شرکتهای پتروشیمی مستقر در منطقه عسلویه واقع در استان بوشهر

آگهی استخدام شرکت های پتروشیمی در عسلویه

اسامی افرادی که صرفاً طبق اطلاعات ثبت شده توسط شخص متقاضی در فرم ثبت نام ، واجد شرایط شناخته و به میزان ۲ برابر ظرفیت نیاز، در آزمون کتبی پذیرفته شده اند ، اعلام می گردد . لذا این افراد می بایست بمنظور ارائه مدارک مورد نیاز بشرح ذیل و همچنین انجام مصاحبه های فنی/ تخصصی در تاریخ و ساعت های تعیین شده مندرج در این سایت به نشانی: شهرستان بوشهر- بهمنی- بلوار شهید ماهینی- دانشگاه خلیج فارس- دانشکده علوم پایه مراجعه نمایند.
ضمناً پس از بررسی مدارک دریافتی از متقاضیان و انجام مراحل مصاحبه فنی/تخصصی در این مرحله ، اسامی پذیرفته شدگان نهایی بر اساس اولویت امتیاز کسب شده در مصاحبه مزبور ، جهت دعوت به همکاری از طریق امور اداری شرکت های مستقر در منطقه عسلویه اطلاع رسانی خواهد شد.

* مدارک مورد نیاز :
۱-اصل و دو سری تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی رسمی فراغت از تحصیل که در آن ، مقطع، رشته ، گرایش تحصیلی، معـدل و تاریخ فـراغت از تحصیـل ذکر شده باشد . (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه بعنوان مدرک تحصیلی قابل قبول نخواهد بود.)
۲- اصل و دو سری تصویر کلیه صفحات شناسنامه.
۳- اصل و دو سری تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دو طرف کارت) و یا معافیت دائم کامپیوتری.
۴ – اصل و دو سری تصویر کارت ملی ( دو طرف کارت )
۵ – چهار قطعه عکس ۴ × ۳ جدید با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد در پشت آن.
۶- اصل فیش بانکی مبلغ واریز شده بابت ثبت نام .
۷ – گواهی سابقه کار قبلی بصورت تمام وقت که در آن تاریخ شروع، خاتمه و نوع کار ذکر شده باشد را پس از امضاء توسط مقام ذیصلاح و ممهور نمودن به مهر محل خدمت(مطابق فرم شماره یک مندرج در راهنمای آگهی) همراه با اصل گواهی پرداخت حق بیمه.
تذکر ۱ : گواهی سابقه کار همزمان با تحصیل و قبل از فراغت از تحصیل و همچنین در طول خدمت نظام وظیفه قابل قبول نخواهد بود .
تذکر ۲ : افرادی که با توجه به داشتن سابقه کار، از تقلیل شرط سن استفاده نموده اند، در صورت عدم ارائه گواهی رسمی و معتبر مربوط به سابقه کار خود، از مراجعه جداً خودداری نمایند .
۸- اصل و تصویر مدرک تحصیلی دیپلم و یا گواهی صادره از سوی اداره آموزش و پرورش شهر یا شهرستان محل اخـذ دیپلم برای داوطلبان مقاطع کاردانی و بالاتر،که مبنای بومی بودن خود را محل اخذ دیپلم اعلام نموده اند، الزامی است. ( ارائه مدرک پیش دانشگاهی و دانشگاهی در این خصوص قابل قبول نمی باشد. )
۹ – اصل گواهی بخشداری یا فرمانداری محل در استانهای بوشهر و هرمزگان جهت فرزندان عزیز شاهدی که مبنای بومی بودن خود را محل سکونت اعلام نموده اند ، الزامیست .
۱۰- گواهی سابقه کار داوطلبانی که بصورت پیمانکاری در شرکت های پتروشیمی دماوند، مبین، پایانه ها و مخازن ، نوری و پازارگاد در منطقه عملیاتی عسلویه مشغول به خدمت می باشند. (مطابق نمونه فرم شماره دو مندرج در راهنمای آگهی)که به تائید امور اداری شرکت ذیربط رسیده باشد.
تذکر : ارائه گواهی اشتغال به کار از طریق پیمانکاری در شرکتهای فوق الذکر ، جهت متقاضیانی که به عنوان نیروی پیمانکار شاغل در شرکتهای مزبور در آزمون کتبی شرکت نموده اند، صرفاً طبق فرم شماره ۲ الزامی است .
۱۱- گواهی و مدارک معتبر برای آزادگان ( با ذکر مدت اسارت و حضور در جبهه)، جانبازان (با ذکر درصد جانبازی و مدت حضور در جبهه و طول مدت درمان)، رزمندگان (با ذکر مدت حضور در جبهه)، فرزندان شاهد، اسراء و جانبازان از کار افتاده کلی، افراد خانواده شاهد، جـانبازان، آزادگان، فرزنــدان کارکنان صنعت (شـاغل، بازنشسته از کار افتاده، فوت شده عادی یا ناشی از کار)، فرزندان کارکنان شهید، آزاده و جانباز ۲۵ درصد و بالاتر شاغل در صنعت نفت.
۱۲- اصل و تصویر گواهینامه پایه یکم رانندگی جهت متقاضیان شغل آتش نشان راننده .(دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم)
تذکر: گواهی فرزندان کارکنان صنعت نفت ، باید از طریق امور اداری شرکت محل خدمت والدین صادرشده باشد.
۱۳- آدرس و شماره تماس ۸ نفر معرف، ۴ نفر از محل سکونت/ حداقل ۳ سال شناخت و ۳ نفر از محل کار برای شاغلین و ۲ نفر از محل تحصیل برای افرادیکه تحصیلات دانشگاهی دارند.

* توضیح اینکه تصویر مدارک فوق الذکر در کاغذ A4 تهیه گردد .

تذکرات مهم :
۱ – از کسانیکه فاقد حتی یک مورد از مدارک مورد نیاز بشرح فوق می باشند تقاضا داریم از مراجعه به محل فوق الذکر، خودداری نمایند .
( بدیهی است در صورت مراجعه هرگونه اصرار در پذیرش مدارک ناقص بی نتیجه خواهد بود . هیچگونه ترتیب اثری به تقاضای آنان داده نخواهد شد) .
۲ – حداقل زمان لازم جهت تحویل مدارک و مصاحبه های فنی/ تخصصی و تکمیل فرم گزینش پنج ساعت خواهد بود . لذا مقتضی است داوطلبین محترم تمهیدات لازم را در این زمینه پیش بینی نمایند .
*لازم به ذکر است یک سری از تصاویر مدارک مندرج در بندهای ۱ الی ۴ می بایستی به نماینده گزینش تحویل نمایند.

کاردانی شیمی
کاردانی مکانیک
کاردانی صنایع
کاردانی مدیریت
آتش نشان راننده
کارشناسی مهندسی شیمی
کارشناسی مهندسی برق
کارشناسی مهندسی صنایع
کارشناسی مهندسی ایمنی
کارشناسی حسابداری
کارشناسی ارشد مهندسی شیمی
کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک
کارشناسی ارشد مهندسی برق قدرت
کارشناسی ارشد مهندسی برق الکترونیک
کارشناسی ارشد مهندسی مواد
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
کارشناسی ارشد مهندسی عمران
کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر
کارشناسی ارشد حسابداری
کارشناسی ارشد مدیریت
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
کارشناسی ارشد بهداشت
کارشناسی ارشد تغذیه
کارشناسی ارشد علوم اجتماعی
کارشناسی ارشد حقوق

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها