فعالیت دوباره شرکت پلی اکریل اصفهان تا ۲ ماه آینده

اصفهان – خبرنگار اطلاعات: فرماندار مبارکه از فعالیت دوباره شرکت پلی اکریل اصفهان تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: کارگران این شرکت نیز که به طور موقت زیر پوشش بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند به محل کار خود باز می‌گردند.
علی اصغر ذاکری هرندی در مراسم افتتاح، رونمایی و بهره برداری از ۹ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهر مبارکه با اشاره به انتخاب یک کارگزار برای حل مشکل شرکت پلی اکریل افزود: برای فعالیت دوباره این شرکت، قرارداد تولید ۴۰۰۰ تن اکرولیک با سرمایه گذار بخش خصوصی امضا شده است که با گشایش ال – سی، امیداوریم فعالیت این شرکت در ۲ ماه آینده به طور کامل آغاز شود.
او با اشاره به این که ۱۲۰۰ نفر از کارگران شرکت پلی اکریل به طور موقت زیر پوشش بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند گفت: این کارگران با فعالیت دوباره شرکت به محل کار خود باز می‌گردند.
فرماندار مبارکه با اشاره به فعالیت ۳۸۰ شرکت در این شهرستان افزود: به جز شرکت پلی اکریل که سال گذشته دچار مشکل شد، دیگر صنایع شهرستان فعال هستند.محمد شُرفا شهردار مبارکه در ادامه به طرح مترو مبارکه – اصفهان اشاره کرد و افزود: ۱۲ کیلومتر از مسیر اجرای این طرح در شهر مبارکه آزاد سازی شده است.
او افزود: شهرداری مبارکه بر اساس صورتجلسه تنظیم شده، آزاد سازی مسیر مترو را تا میدان دفاع مقدس ادامه خواهد داد و در صورتیکه برای آزاد سازی مسیر طرح به اعتبار نیاز بود، شرکت فولاد مبارکه کمک خواهد کرد.
در این مراسم علاوه بر افتتاح و بهره برداری از باغ بانوان شهر مبارکه، بلوار سردار شهید حمزه بابایی، سامانه پایش تصویری شهر مبارکه، زیباسازی و احداث آب نمای شهر، ایستگاه پلیس شهدای راهور، پارک محله اباذر، مجموعه تجاری فتح المبین و احیا و مرمت فاز اول ارگ تاریخی نهچیر، از طرح ساماندهی گلزار شهدای مبارکه نیز رونمایی شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها