فراخوان همکاری سازمان بازرسی کل کشور در کل کشور

سازمان بازرسی کل کشور در راستای انجام وظایف و مأموریت‌های نظارتی بر دستگاه‌های اداری و اجرایی کشور، جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در رشته‌های تحصیلی شامل:
عمران، صنایع و معادن، ثبت اسناد و املاک، قضایی و حقوق، بیمه و تأمین اجتماعی، برق و الکترونیک، حسابرسی، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، it، نیرو‌، بازرگانی و تعاون، امور فرهنگی، مالی و بودجه، بهداشت و درمان، نفت و پتروشیمی، امور مالیاتی، شهرداری‌ها، امور اقتصادی، گمرک،

در صورت دارا بودن حداقل معدل ۱۵ با یک سال سابقه کار تجربی برای دارندگان مدارک دکترای تخصصی PHD
و ۵ سال برای فوق‌لیسانس و نیروهای نخبه و استعدادهای برتر کشور دعوت به همکاری می‌نماید.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا ۲۰ روز پس از تاریخ انتشار آگهی فرم ذیل را تکمیل و به همراه مدارک لازم «۲ قطعه عکس ۴×۳، تصاویر تمامی صفحات شناسنامه، آخرین مدرک تحصیلی، کارت ملی، کارت پایان خدمت، به همراه گواهی و احکام رسمی سوابق»
به نشانی:
تهران، خیابان آیت‌ا… طالقانی، تقاطع شهید قرنی، سازمان بازرسی کل کشور، اداره کل توسعه منابع انسانی، کدپستی ۱۵۸۱۷۱۵۴۱۱ ارسال نمایند.

بدیهی است پس از بررسی درخواست‌های واصله، از واجدین شرایط جهت انجام مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد. این سازمان در قبول یا رد درخواست‌های رسیده مطابق نیازهای سازمانی و شرایط و ضوابط کمیسیون جذب سازمان رفتار خواهد کرد.

ضمناً افرادی که واجد یکی از شرایط(متاهل، معاف از رزم، تحت پوشش کمیته امداد، تحت پوشش سازمان بهزیستی، خانواده ایثارگران) و مدارک تحصیلی فوق الذکر با معدل بالاتر از ۱۵ می‌باشند می‌توانند از طریق شماره تلفن ۶۱۳۶۱ برای طرح خدمت سربازی(امریه) اعلام آمادگی نمایند.
همچنین به درخواست‌های فاقد مدارک فوق‌الذکر ترتیب اثر داده نمی‌شود و مدارک ارسالی مسترد نخواهد شد.

* شایان ذکر است چنانچه تقاضا جهت همکاری در استانی غیر از استان تهران می‌باشد مقتضی است فرم تکمیل شده و مدارک مذکور به اداره‌کل بازرسی استان موردنظر ارسال گردد.
با تشکر از یکی از مشترکان که لینک مربوط به فرم رو ارسال کردند
دانلود فرم مربوط به ثبت نام

تدریس خصوصی آیلتس

نظرات بسته شده است.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها