فراخوان شرکت سامان نور کوثر برای آموزش و توانمند سازی ایثارگران

شرکت سامان نور کوثر مجری طرح توسعه کارآفرینی ایثارگران کشور (تکاک) وابسته به سازمان اقتصادی کوثر در نظر دارد به منظور توانمندسازی و ایجاد زمینه اشتغال جامعه هدف در زمینه طراحی، تجارت و تولید پوشاک از بین متقاضیان علاقه مند و دارای تجربه حداقلی در زمینه خیاطی اقدام نماید. لذا از متقاضیان واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید حداکثر تا تاریخ ۸/۷/۹۴ به شرکت سامان نور کوثر واقع در تهران، خیابان شهیدقرنی، نبش خیابان شاداب، ساختمان نیکو، طبقه اول، واحد۳ مراجعه نمایند.
همچنین این شرکت در نظر دارد با همکاری شرکت سرمایه گذاری سبحان، نسبت به توانمندسازی و ایجاد زمینه اشتغال متقاضیان جامعه هدف در حوزه اصول بازار سرمایه اقدام نماید. لذا از متقاضیان واجد شرایط دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های مدیریت مالی، اقتصاد و یا حسابدار ی دعوت به عمل می آید حداکثر تا تاریخ ۸/۷/۹۴ به شرکت سامان نور کوثر واقع در تهران، خیابان شهید قرنی، نبش خیابان شاداب، ساختمان نیکو، طبقه اول، واحد۳مراجعه نمایند.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. شاهپور گفت:

    کاش طرحی بزارید تا مردم عادی هم توانمند شوند

  2. عباس اسکندری گفت:

    سلام بنده از شهر اراک هستم در زمینه لوازم یدکی خودرو فعالیت دارم اگر در برنامه شما جای برای بنده هست با تمام قوا در خدمتم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها