فراخوان دوره آموزشی راهبری قطار شهری مشهد

آگهی فراخوان دوره آموزشی راهبری قطار برقی

شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد درنظرداردبا همکاری یک موسسه معتبرآموزشی، نسبت به اجرای طرح آموزش راهبران قطار برقی شهری بر اساس دستورالعمل اجرایی وزارت کشور و در محل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد اقدام نماید. فراگیران در صورت گذراندن موفق دوره، در زمان بهره برداری از خطوط ریلی شهری به تناسب نیاز، از طریق شرکت های پیمانکار ذیصلاح به منظور راهبری قطار به کارگیری خواهند شد

شرایط پذیرش فراگیر:
پذیرش فراگیر در چارچوب ماده پنج دستورالعمل انتخاب، آموزش، سنجش مهارت و صدور گواهینامه راهبری قطارهای برقی شهری مصوب ۲۸/۰۸/۹۳ وزارت کشور به شرح ذیل و صرفاً برای آقایان صورت می‌پذیرد.

۱)  شرایط عمومی:
·  تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
·   نداشتن سوء پیشینه و عدم اشتهار به فساد اخلاقی.
·    دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا داشتن معافیت دائم غیر پزشکی.

۲) شرایط اختصاصی:
·   داشتن حداقل سن ۲۱ سال و حداکثر سن برای دیپلم ۲۵ و فوق دیپلم ۲۷ سال.
· دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم در یکی از رشته‌های برق، مکانیک، ریاضی‌فیزیک، علوم تجربی (و یا گرایش‌های مرتبط) یا دیپلمه‌های دارای گواهی‌نامه مهارت فنی برق و مکانیک و گرایش‌های مرتبط مورد تایید سازمان فنی و حرفه‌ای وزارت کار.
· دارا بودن قد حداقل ۱۷۰ سانتیمتر و حداکثر ۱۸۵ سانتیمتر و وزن متناسب با قد.
·  داشتن دید حداقل(۱۰/۱۰) با چشم غیر مسلح در هر دو چشم.
· عدم ابتلا به هر میزانی از کور رنگی، اختلالات محوری چشم، اختلال در دید بعد و عمق، شب کوری، اختلالات قرنیه، ضعف یا نقص در عضلات چشم و تمامی اختلالات بینایی که توانایی ایجاد اشکال را در عملکرد شغلی دارا می‌باشند.
·   عدم ابتلا به بیماری و یا اختلالاتی که موجب محدودیت حرکت در اندامهای فوقانی، تحتانی و سر و گردن گردیده و یا موجب اختلال در عملکرد مناسب شغلی می‌گردد. کلیه نواقص بدون علامت و یا علامتدار ستون فقرات که توانایی ایجاد اختلال در عملکرد شغلی را داشته باشد.
· نداشتن نقص شنوایی بر اساس تست‌های کلینیکی و پاراکلینیکی تخصصی (آستانه شنوایی حسی، عصبی و هدایتی در تمامی فرکانس‌ها تا ۲۰ دسی‌بل).
· عدم اعتیاد و یا سوی مصرف به مواد مخدر و یا روانگردان.
·  عدم ابتلا به هر میزانی از بیماریهای عصبی و روانی، اختلالات خلقی و شخصیتی، اضطرابی، روان پریشی، شبه جسمی (هر گونه اختلال اعصاب و روان می تواند بر اساس تست‌های تخصصی به صلاحدید روانپزشک تشخیص داده شود).
· عدم ابتلا به بیماریهای قلبی، اختلالات متابولیک، اندوکرین ( به خصوص تیرویید)، تنفسی، مغز و اعصاب، خونی، داخلی به خصوص (فشار خون و قند خون)، ارولوژی و نفرولوژی، اختلالات اتوایمیون و بافت همبند، ژنتیک، مشکلات گفتاری و ادراکی و ارتباطی و هر گونه اختلالی که موجب اشکال در عملکرد شغلی گردد.
·  تست‌های پاراکلینیک مورد نیاز شامل انجام آزمایش کامل (خون، ادرار، مدفوع)، اودیومتری، اپتومتری، اسپیرومتری، گرافی (گردنی، سینه‌ای، کمری)، نوار قلبی، نوار مغزی.
تبصره: شرایط بالا و صحت و سلامتی پزشکی متقاضی را پزشکان متخصص و مورد اعتماد شرکت بهره‌برداری قطارشهری احراز می کنند.

سایر موارد:
·   ثبت‌نام از تاریخ آگهی لغایت تاریخ ۲۰/۱۲/۹۴ ادامه داشته و متقاضیان می بایست جهت ثبت‌نام به نماینده موسسه آموزشی مستقر در ایستگاه غدیر واقع در انتهای خیابان نخریسی طبقه منهای یک ایستگاه مراجعه نمایند. (از مراجعه به ساختمان مرکزی خودداری گردد.)
·  در حال حاضر هزینه برگزاری دوره بازای هر نفر ۳۷.۵۰۰.۰۰۰ ریال بوده که این مبلغ با نظر هیأت مدیره محترم شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد به مبلغ ۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال کاهش یافته است.
· چنانچه فراگیر پس از موفقیت در دوره بخواهد گواهینامه راهبری خود را دریافت نماید می بایست مابقی هزینه دوره آموزشی راهبری را به نرخ روز به شرکت بهره برداری پرداخت نماید.
·         افرادی که موفق به اخذ گواهینامه راهبری قطار شوند، حسب نیاز و همزمان با توسعه خطوط ریلی درون شهری از طریق شرکت های پیمانکار ذی صلاح در امر راهبری به کارگیری خواهند شد.
·   دارندگان گواهینامه در صورت تمایل به راهبری در سایر متروها ملزم به دریافت گواهی نامه خود بوده که در اینصورت می بایست مابقی هزینه دوره آموزشی راهبری را به نرخ روز به شرکت بهره برداری پرداخت نمایند.
· این شهریه مربوط به برگزاری دوره بوده و هزینه‌های بیمه، تغذیه و پذیرایی، تعهد محضری، معاینات پزشکی، سفرهای احتمالی و سوء پیشینه بر عهده فراگیران خواهد بود.
·طول دوره آموزشی شش ماه بوده و چنانچه به هر دلیل فراگیر تاخیر نماید می‌بایست هزینه‌های تاخیر را پرداخت نماید.
· برگزاری دوره آموزشی راهبری قطاربرقی هیچگونه تعهد استخدامی برای شرکت بهره‌برداری قطارشهری ایجاد نمی‌کند.
·  برنامه برگزاری کلاس ها به صورت صبح و عصر بوده و فراگیر می بایست به امور دیگری نپردازد.
·   ثبت‌نام کنندگان در صورت تمایل به انصراف، صرفاً تا یک‌ هفته پیش از شروع کلاس می‌توانند انصراف خویش را کتباً اعلام نمایند. در این صورت شرکت حداقل ۱۵ روز پس از ثبت انصراف، مبلغ شهریه را پرداخت می نماید.
·  چنانچه فراگیر پس از زمان مقرر انصراف خویش را اعلام نموده و یا حین برگزاری دوره به هر علت از حضور در کلاس ها خودداری نماید و یا به دلیل غیبت در کلاس‌ها از ادامه دوره حذف شود؛ به هیچ عنوان شهریه مسترد نشده و چون از یارانه و امکانات شرکت استفاده نموده است،  مکلف به جبران ضرر و زیان‌های وارده می باشد.
·  هرگونه ارتباط کاری و مسایل اداری فراگیر از طریق موسسه آموزشی ذی صلاح صورت می گیرد و شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد صرفاً مکان برگزاری دوره آموزشی را در اختیار می گذارد و در این خصوص هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
·متقاضیان می توانند برای اطلاع از سایر موارد و مقررات برگزاری دوره و رفع هرگونه ابهام با شماره تلفن ۳۳۰۳۰۲۷۸ تماس حاصل نمایند.
مراحل ثبت‌نام:
تذکر: متقاضیان در صورت دارا بودن شرائط عمومی و اختصاصی اقدام به انجام مراحل نمایند.
۱) مراجعه به نماینده موسسه آموزشی واقع در ایستگاه غدیر(۱)  قطارشهری مشهد (انتهای فداییان اسلام)
۲)   ارائه دو قطعه عکس به همراه  اصل و کپی مدارک تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت (یا معافیت غیر پزشکی).
۳) تکمیل فرم های مربوطه.
۴)  مصاحبه و ارزیابی.
در صورت کسب شرائط احراز و تأیید:
۵) دریافت معرفی‌نامه معاینات پزشکی و سوء پیشینه از نماینده موسسه.
۶) انجام سوء پیشینه و معاینات پزشکی و ارائه نتایج به نماینده موسسه.
۷)دریافت معرفی‌نامه تعهد محضری از نماینده موسسه.
۸)انجام تعهد محضری و ارائه اصل تعهد به نماینده موسسه.
۹) واریز مبلغ شش میلیون ریال به حساب شماره ۷۰۰۸۰۰۰۰۸۲۲۲ نزد بانک شهر شعبه امام رضا ع کد ۲۷۴ به نام شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد و حومه.
۱۰)  پرداخت مبلغ سیصد هزار ریال به حساب جام ۶۸۵۰۹۰۶۷۹۰ بانک ملت به نام موسسه آموزشی.
۱۱)  ارائه اصل فیش‌های واریزی به نماینده موسسه.
۱۲)حضور در کلاس مطابق برنامه زمان بندی.

جهت مشاهده آگهی فراخوان در سایت رسمی شرکت اینجا کلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها