فراخوان جذب هیات علمی پژوهشی در دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در راستای گسترش فعالیت‌های پژوهشی و اهداف مراکز تحقیقاتی، برای تکمیل کادر هیات علمی پژوهشی مراکز تحقیقاتی خود، از بین مشمولان خدمت ضریب k یا تعهد خدمت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عضو هیات علمی پژوهشی جذب می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری، متقاضیان حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی‌ماه سال‌جاری فرصت دارند نسبت به ارسال درخواست کتبی و تکمیل فرم به شرح رشته‌های جدول زیر اقدام کنند:

جذب متقاضیان به صورت تعهد خدمت است و دانشگاه هیچ‌گونه تعهدی نسبت به تبدیل وضعیت به پیمانی ندارد. تمدید خدمت پذیرفته‌شدگان منوط به فعالیت علمی قابل قبول سالانه و رضایت مرکز تحقیقات مورد‌نظر است و افراد در حال تحصیل، مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

داوطلبان باید درخواست کتبی، رزومه (CV) به همراه مستندات مربوطه و حداقل دو توصیه‌نامه علمی را و فرم “درخواست همکاری به عنوان عضو هیأت علمی پژوهشی” را تا تاریخ ۳۰ دی امسال به آدرس بندرعباس، بلوار جمهوری اسلامی، مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی پیامبر اعظم(ص)، ضلع شرقی، ساختمان معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، طبقه سوم، واحد کارشناسان پژوهشی، ارسال کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها