فراخوان جذب نیروی انسانی جهت تکمیل تیم های سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان

 

فراخوان نیروی انسانی تیم سلامت

فرم ثبت نام در بانک اطلاعات شغلی کار در واحد های بهداشتی درمانی مجری برنامه پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان

تذکر۱ : داوطلب یا متقاضی کار با وارد نمودن اطلاعات ذیل صحت مطالب وارد شده را تایید نموده و در صورت عدم تطبیق با واقعیت، شخص متقاضی مسئول خواهد بود. در صورت هرگونه مغایرت مندرجات این فرم با واقعیت، ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

تذکر۲ : با تکمیل فرم ذیل هیچگونه تعهد استخدامی برای دانشگاه ایجاد نمی شود و در صورت نیاز واحد های تابعه دانشگاه از ثبت نام شدگان برای امتحان کتبی یا مصاحبه دعوت به عمل می آید و در صورت کسب امتیاز لازم صلاحیت عمومی؛ مراحل قانونی جذب و گزینش انجام خواهد شد.

تذکر ۳ : ثبت نام صرفا محدود به مراکز مجری برنامه پزشک خانواده در مراکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری – روستایی می باشد. پزشک عمومی ، ماما و پرستار متقاضی شرکت در برنامه پزشک خانواده می توانند در این فرم ثبت نام کنند.ساعات کار در برنامه پزشک خانواده به صورت دو شیفت صبح و عصر و قرارداد منعقد شده، قرارداد ماده ۲ تبصره ۳ می باشد.

تذکر ۴ : ( مهم ) در وارد کردن کد ملی دقت کامل به عمل آورید. کاملاً مطابق با کارت ملی و ۱۰ رقم درج شود. در غیر این صورت ثبت نام شما حتی در صورتی که سیستم پیغام ” موفقیت در ثبت نام ” بدهد؛ باطل است.

تذکر ۵ : ( مهم ) فرم ذیل را فقط با فونت فارسی تکمیل نمائید در غیر اینصورت نام شما در بانک اطلاعات ثبت نخواهد شد.

تذکر ۶ : ( مهم ) با توجه به اینکه به هر داوطلب تنها یک بار حق ثبت نام داده شده و بعد از اتمام کار ؛ قدرت ویرایش اطلاعات را ندارید؛ در تکمیل فرم نهایت دقت را به عمل آورید. در صورت اشتباه در ثبت اطلاعات، برای حذف از سیستم و ثبت نام مجدد نیاز به مراجعه حضوری و درخواست کتبی می باشد. بدیهی است در این صورت اولویت متقاضی بر اساس تاریخ ثبت نام جدید خواهد بود.

تذکر ۷ : اولویت اول پذیرش با متقاضیان بومی شهرستان محل تقاضای داوطلب و اولویت بعدی استان متقاضی می باشد.

تذکر ۸ : جهت رفع موارد ابهام با شماره تلفن ۳۳۴۵۲۱۶۳-۰۲۳ معاونت بهداشتی دانشگاه؛ تماس بگیرید.

لینک سایت

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها