فراخوان جذب مبلغان ویژه طلاب حوزه‌های علمیه اصفهان اعلام شد

رئیس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در آستانه میلاد مسعود پیامبر (ص)، هفته وحدت و ایام فرخنده دهه مبارک فجر، از فراخوان جذب و گزینش مبلغان ویژه طلاب حوزه‌های علمیه اصفهان خبر داد.
حجت‌الاسلام امیر ارزانی، رئیس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به فرا رسیدن ایام فرخنده دهه مبارک فجر گفت: بزرگداشت این ایام و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به خصوص در ایام دهه فجر از وظایف انکارناپذیر مبلغان است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری، نوجوانان، جوانان، زنان و دختران ما در معرض تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی تحمیل شده توسط کشورهای غربی قرار دارند، گفت: پاسداری از ارزش‌های ناب اسلامی برای مقابله با این هجمه فرهنگی دشمن، ضرورتی انکارناپذیر دارد.
وی افزود: در همین راستا دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بنا بر وظیفه، بر خود فرض می‌داند، نقش خود را در آگاه سازی مردم و ایجاد بسترهای مناسب برای مقابله با این تهاجم گسترده غرب به خوبی ایفا کند و یکی از این وظایف تربیت مبلغان مبرز و مجرب برای اعزام به مناطق مختلف کشور است.
حجت‌الاسلام امیر ارزانی با اشاره به تقارن ایام ولادت پیامبر اعظم(ص) و ایام دهه مبارک فجر، از فراخوان اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برای جذب و گزینش مبلغ خواهر و برادر در آستانه این ایام خبر داد.
وی تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن حداقل۲۰ و حداکثر۴۵ سال سن، دارا بودن مدرک سطح۲ و قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه را از شرایط جذب مبلغ عنوان کرد.
رئیس اداره امور مبلغان دفتر اصفهان با اشاره به برگزاری آزمون در تاریخ۱۱ اسفند سال جاری منابع آزمون جذب مبلغ را کتاب‌های وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(ره)، قانون اساسی، سیمای عقاید شیعه آیت‌الله سبحانی(ویژه برادران)، جلد چهارم اصول کافی(ویژه برادران)، آموزش فقه محمد حسین فلاح زاده(ویژه برادران)، تفسیر نمونه، سوره مبارکه نور(ویژه خواهران)، گزیده‌ای از شرح چهل حدیث امام خمینی(ره) سید حسن اسلامی(ویژه خواهران) و احکام بانوان محمد وحیدی(ویژه خواهران) اعلام کرد.
گفتنی است متقاضیان جذب مبلغ برای اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴-۲۲۰۸۰۰۱ داخلی۷۲۷۱(ویژه برادران) و ۲۲۲۰۷۱۷داخلی۲۷(ویژه خواهران)تماس حاصل فرمایند.
منبع: ایکنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها