فراخوان جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه علوم پزشکی ایران از جذب نیروهای جدید اعضای هیات علمی برای این دانشگاه خبر داد.
دکتر محمدرضا پیرمرادی گفت: هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی ، آغاز به کار کرده است و گروه ها و دانشکده ها باید درخواست های خود را به دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه اعلام تا از طریق وزارت بهداشت در سطح کشور منعکس شود.
وی افزود: معمولا فراخوان دو بار در سال در دانشگاه های سراسر کشور اعلام می شود و متقاضیان می توانند در این فراخوان شرکت کنند و پس از طی مراحل ذیربط، جذب شده و به خدمت بپردازند.
پیرمرادی خاطرنشان کرد: هیات عالی جذب اعضای هیات علمی در ستاد شورای عالی انقلاب فرهنگی، فهرست هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران را تایید و ابلاغ کرده است.
به گزارش روز سه شنبه دانشگاه علوم پزشکی ایران، پیرمرادی اظهار داشت: آیین نامه تشکیل هیات اجرایی جذب دانشگاه ها ۱۹ تیرماه ۸۶ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد که این اتفاق در حقیقت برای وحدت رویه در ساز و کار اجرایی برای جذب هیات علمی در سراسر کشور بوده است .
وی یادآور شد: بر اساس این دستورالعمل، هیات مرکزی جذب در وزارتخانه ها و هیات اجرایی جذب در دانشگاه ها تاسیس شد و هدف از فعالیت آن، انجام یک فراخوان عمومی برای اعضای هیات علمی است که از سراسر کشور در هر دانشگاهی که علاقمند هستند استخدام شوند.
وی در خاتمه تصریح کرد: هدف نهایی از جذب برای اعضای هیات علمی در سراسر کشور این است که افراد بر اساس نبوغ و استعدادهای شخصی، گروه مورد نظر خود را انتخاب کنند و وارد محیط دانشگاه شده و به خدمت سازنده و ارزشمند خود مشغول شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها