فراخوان استخدام پلیس راهور استان اصفهان

پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود به صورت استخدام خرید خدمت برای به کارگیری در کار رانندگی آگهی استخدام با شرایط صادر کرده است.
اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ولایت مطلقه فقیه و عدم‌سوء سابقه کیفری و دارابودن‌ شرایط استخدامی ناجا از شروط لازم برای این استخدام است.
مدرک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام دیپلم و بالاتر درنظر گرفته شده و محل مورد نیاز برای خدمت نیز اصفهان و شهرستان های تابعه استان اعلام شده است.
در اطلاعیه این آگهی استخدام آمده است که شغل مورد نیاز راننده خودروی گشت محسوس و نامحسوس است که صرفا از میان منتقاضیان مرد استان استخدام به عمل می آید.
حداکثر شرایط سنی لازم برای این شغل، ۲۸ سال است. همچنین مدارک‌ مورد نیاز شامل داشتن گواهینامه رانندگی حداقل پایه دوم، کارت پایان خدمت و … است.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان محل گزینش اولیه و ثبت نام برای این آگهی در ستاد پلیس راهور استان اصفهان واقع در بزرگراه شهید دستجردی، بخش اداری و پشتیبانی (شهرک آزمایش) است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. احمدتنگستانی گفت:

    مردی متاهل هستم درحال حاضربیکارم وبشدت به این کار احتیاج دارم و ۲۹سال سن دارم و دررانندگی مهارت کافی دارم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها