عدم شفافیت باعث استخدام‌های خانوادگی در شهرداری شد

اصفهان- عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عدم شفافیت باعث استخدام های خانوادگی در شهرداری و روی کار آمدن افرادی با تحصیلات نامرتبط در شهرداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پور محمد شریعتی نیا ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار داشت: اگر شفافیت بود و متمردین از قانون عادلانه به سزای اعمالشان می‌رسیدند، امروز شهرداری با ۵ هزار نیروی مازاد بر چارت سازمانی اداره نمی‌شد و استخدام‌های خانوادگی در شهرداری اتفاق نمی‌افتاد که عده‌ای با تحصیلات نامرتبط در شهرداری استخدام شوند و عده‌ای با داشتن بالاترین مدرک دانشگاهی مرتبط جویای کار و بیکار باشند.

وی بیان داشت: به منظور ایجاد شفافیت در جامعه در این دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان خود را ملزم کرده‌ایم که همه جلسات علنی را به صورت آنلاین پخش کنیم تا مردم به صورت مستقیم در جریان تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: پخش زنده جلسه علنی، الزام شهرداری برای اجرای قانون دسترسی آزاد مردم به اطلاعات دستگاه‌های اجرایی و پذیرش پیشنهادات و انتقادات سازنده شهروندان از نشانه‌های شفافیت این شورا است.

وی ضمن اعلام حمایت از شفاف سازی گفت: همه افراد را به انتقاد منصفانه دعوت می کنم و به مدیران و افرادی که در مورد آنها مطلبی گفته می‌شود، اعلام می‌کنم که درستی و نادرستی مطالب اعلام شده را رصد کنند و اگر انتقادات درست است اصلاح شود و با خاطیان طبق قانون برخورد صورت گیرد تا موجب عبرت دیگران و اصلاح جامعه شود.

شریعتی‌نیا با اشاره به اینکه از ۲۳ تا ۳۰ اسفندماه هر سال را هفته خنده نام نهادند، گفت: این هفته به منظور افزایش شادی در بین مردم نام گذاری شده است زیرا امروز عوامل زیادی سبب دلمردگی و افسردگی در بین مردم شده است.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان و متخصصان عافیت طلب برای بیداری کشاورزان غیرمتخصص اقداماتی را انجام می‌دادند امروز شاهد بیکاری، بدهکاری کشاورزان و تولید کنندگان در غرب و شرق مرکز استان نبودیم، افزود: خشکی زاینده رود محصول بی رحمی انسان‌ها و بی‌تدبیری مسئولان بر طبیعت بوده که باید حرمت نگه می‌داشتند تا امروز شاهد این همه جفا نباشیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها