عدم جذب نیرو از سال ۹۳ تاکنون/ با هر نوع رانت‌خواری به شدت مقابله می‌کنم

عبدالصمد نجفی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان جم اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف شرکت پالایش گاز فجر جم در کنار سایر وظایف ذاتی، توجه به انجام مسئولیت اجرایی در مناطق پیرامونی است.

وی افزود: در این راستا، سعی می‌کنیم که با همه امکانات به این بخش از وظایف خود عمل کنیم چرا که معتقدیم هر گونه موفقیت در طرح‌های توسعه‌ای شرکت، صرفا با همراهی مردم قابل اجراست.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم تصریح کرد: برای این که بتوانیم بیشترین بهره‌وری را در این بخش داشته باشیم نیازمند تقسیم کار بین ادارات هستیم تا هرکدام با سهمی که در ارائه مسئولیت‌های اجتماعی دارند بتوانند به رشد و توسعه شهرستان جم کمک کنند.

نجفی یادآور شد: فاز اول پروژه جاده جم-پالایشگاه-ریز در حال اتمام است و در صورت کمک مردم و مسئولین، فاز دوم این طرح نیز اجرایی‌ می‌شود.

وی با اعلام این که خواستار از سرگیری پروازها از فرودگاه جم هستیم، گفت: هم اکنون تمامی هزینه‌های نگهداری این فرودگاه بر عهده ماست که نیاز است با رفع مشکل سوخت‌رسان فرودگاه و برخی از نواقص زمینه استفاده از امکانات فراهم شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم بیان کرد: از نیمه اول سال ۱۳۹۳ تاکنون هیچ گونه جذب نیرو در این شرکت انجام نشده و با هر نوع باندابازی و رانت‌خوری به شدت برخورد می‌کنیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها