عدم تمدید قرارداد کار و اخراج نیروی شرکتی بانک صادرات

عدم تمدید قرارداد کار و اخراج نیروی شرکتی بانک صادرات

بانک صادرات که از تیر سال گذشته با توقف نماد روبرو بوده اقدام به عدم تمدید قرارداد و اخراج نیروهای شرکتی کرد که طبق برآوردهای غیر رسمی شامل حدود ۷۰۰ نفر می شود.

بزرگترین بانک بازار سرمایه در حالی از تیر سال گذشته تاکنون با توقف نماد روبرو بوده و مجمع سالانه را هم برگزار نکرده که اقدام به عدم تمدید قرارداد کار و اخراج نیروهای شرکتی تحت عنوان شغلی ترویجگر کرد.

براساس این گزارش، “وبصادر” ۵.۷۸ هزار میلیارد تومانی با ارسال نامه ای به مدیرعامل شرکت گسترش انفورماتیک، خاتمه قرارداد طرح ترویج خدمات و محصولات توسط ترویجگران را به علت اتمام مدت زمان قرارداد فیما بین اعلام را کرده است.

طبق برآوردهای غیر رسمی و از قرار معلوم، این تصمیم منجر به اخراج ۷۰۰ نفر از نیروهای شرکتی این بانک بورسی شده است.

این بانک در ابتدای مرداد ماه سال جاری اقدام به انتشار گزارش عملکرد ۱۲ ماهه حسابرسی نشده کرد که در آن،به ازای هر سهم سال مالی اسفند گذشته ، ۲۳ تومان زیان محقق شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۲ درصد کاهش داشته است. این زیان با توجه به وجود ۵۷.۸ میلیارد سهم ، معادل بیش از ۱.۳ هزار میلیارد تومان یا یک پنجم سرمایه فعلی است.اما حتی با ارائه این گزارش عملکرد،هنوز سازمان بورس اقدام به بازگشایی نماد نکرده که قطعا نشان از عدم شفافیت دارد.

براین اساس،شرکت گسترش انفورماتیک در بخش صنعت انفورماتیک و فناوری اطلاعات، در سال ۶۹ تأسیس شد و فعالیت رسمی را از سال ۷۰ برای مونتاژ ۲۸۰۰۰ دستگاه کامپیوتر در سال آغاز کرد .

“انفورماتیک”با سرمایه ۲.۷ میلیارد تومانی در بازار عادی فرابورس پذیرش شده و با فعالیت در حوزه های بانکی و بیمه ای با جمع آوری اطلاعات استاندارد در تمامی حوزه های سازمانی از جمله تاریخچه، گزارشات مالی، مجامع و …. قادر به ساختن گزارشات برخط (OLAP) است.

نامه بانک صادرات به شرکت گسترش انفورماتیک ایران

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. ترویجگر اخراجی(س) گفت:

    سلام من یه ترویجگر هستم که سال پیش(مرداد ۹۵) بعد از ازمون و مصاحبه در ساختمان سرپرستی بانک صادرات، با بنده وسایر همکارانم قرارداد بسته شد. این
    طرح به صورت سراسری و کشوری بود و حدود ۷۰۰ نفر به صورت شرکتی جذب شدیم.(شرکت گسترش انفورماتیک).
    حدود چند روز پیش(هفته اخر شهریور ۹۶) به صورت کاملا غافلگیر کننده در سالی که به اسم تولید و اشتغال نام گذاری شده است، به همه ما ۷۰۰ نفر اطلاع دادند که دیگه از ۱ مهر نیایم سرکار و همه ما از کار برکنار شدیم.و متاسفانه علی رغم پیگیری همکاران در استان های مختلف از مراجع مختلف، هنوز جوابی به هیچ کدام از ما داده نشده است.
    ۷۰۰ نفر جوان تحصیل کرده بیکار در سال تولید و اشتغال دقیقا چه خاکی بر سرشان کنند؟دردشونو به کی بگن

    • دانیال گفت:

      سلام ترویچگران از طریق ازمون جذب کار شدن و این برحق نبود این نیروی زحمتکش را از کار بر کنلر کتند بانک صادرات بایستی این ترویچگران را ار اداره انفورماتیک منفک وخود بانک جذب میکرد

  2. ترویجگر گفت:

    سلام
    من یکی از نیروهای ترویجگرم این حق ما نبود که اینجوری اخراج بشیم…
    خدمات الکترونیکی رو ما به مشتری های بانک صادرات معرفی کردیم و مردم آشنا شدن ، وقتی دیدن جا افتاد بین همه اخراجمون کردن تا به قول خودشون از نیروهاشون که فاقد ردیف شغلی و مازاد هستن برای اینکار استفاده کنند و هفتصد نفر نیروی جوان و تحصیلکرده را اخراج کردن …
    برای مسئولین متاسفم که گذاشتن در سال اشتغال ۷۰۰ نفر اخراج شوند.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها